D-Link 804 port/firewall
Fra : René Jensen

Dato : 13-11-02 23:23

Jeg er ret ny i router miljøet, så hjælp er vist påkrævet.
Kanon nem router at sætte op, alt virker som det skal.........
Pånær spil.: Vi er nogle stykker der plejer at spille det nostalgiske Delta
Force 1,
over internettet engang imellem. Nu efter at jeg har fået ADSL fra tdc med
tilhørende router
kan jeg ikke længere serve et spil. Og ja det er min wan ip, som de prøver
at logge sig på.
Jeg har prøvet at enable DMZ, men det hjælper lige fedt.
Er det et port problem eller firewall ? ? hjælp hjælp

Med venlig hilsen
RØJ
rene@kildevej.com

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 14-11-02 22:05

Du skal forewarde de porte spillet kræver i routeren til din PC.

Fra : Bo Simonsen

Dato : 15-11-02 22:30

In article <ar136b$e24m2$1@ID-132472.news.dfncis.de>, Uffe S. Callesen wrote:

> Du skal forewarde de porte spillet kræver i routeren til din PC.

Jeg synes det er en god idé vi alle sammen overholder netiketten, derfor
synes jeg at du skal læse nedenstående:

Bo Simonsen