Hvad hvis jeg flytter
Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 01-03-01 18:55

Hej med jer!
Da jeg regner med snart at få en anden lejlighed og har ISDN vil jeg
meget gerne vide hvordan jeg skal forholde mig. Mht. hvad jeg skal gøre. Kan
jeg selv tage det med der hvor jeg flytter hen, når jeg selv har at det op
uden tekniker?

Birgitte

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 01-03-01 19:28

"Birgitte Elisabeth Stampe Jensen" <bir.jensen@wanadoo.dk> skrev i en
meddelelse news:_1wn6.25$5E6.15462421@news.mobilixnet.dk...
> [...]
Kan
> jeg selv tage det med der hvor jeg flytter hen, når jeg selv har at det op

Du skal betale for flytning og får udleveret en NT-boks såfremt der ikke er
en på din nye adresse.
Den gamle lader du sidde til næste indflytter.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-03-01 20:05

Birgitte Elisabeth Stampe Jensen skrev:

> [...]
>jeg selv tage det med der hvor jeg flytter hen, når jeg selv har at det op

Det vil jeg tro, bortset fra at du ikke skal fjerne NT'en, som
Martin også skriver.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-03-01 21:24

Thu, 1 Mar 2001 18:55:13 +0100, skrev "Birgitte Elisabeth Stampe
Jensen" <bir.jensen@wanadoo.dk>:

> Da jeg regner med snart at få en anden lejlighed og har ISDN vil jeg
>meget gerne vide hvordan jeg skal forholde mig.

Du skal da ikke andet end bestille flytning.

> Mht. hvad jeg skal gøre. Kan
>jeg selv tage det med der hvor jeg flytter hen, når jeg selv har at det op
>uden tekniker

Når du kunne finde ud af det første gang, kan du vel også anden gang.

Den eneste ændring, der muligvis skal laves, er jo på centralen og det
får du jo nok ikke lov til at lave...

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 02-03-01 18:17

Hej med jer!
10000 tak for de kloge svar. Da jeg er helt ny og ikke har haft ISDN før,
men kun alm modem så er det bare skønt at få positive og gode svar.
Birgitte