MS Windows
briani 27239
Messenger windows/msn
Fra : hr.P

Dato : 13-11-02 22:06

I et forvirret øjeblik installerede jeg MSN Messenger v.5.0, og så havde jeg
pludselig 2 messengere, nemlig både windows og msn
Væk med MSN Messenger igen via Tilføj eller fjern programmer.
Efter denne operation logger windows messenger ikke mere automatisk på
nettet, hvad den gjorde før. Nogen bud på hvor der skal hakkes af eller
rettes i registreringsdatabasen for at få messenger til at logge på
automatisk?
OS: windows xp home
mvh. leif

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 13-11-02 23:01

>Nogen bud på hvor der skal hakkes af eller
> rettes i registreringsdatabasen for at få messenger til at logge på
> automatisk?

Nope, men hvis du kører denne kommando:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
i 'Kør...', så vil den gamle Messenger blive afinstalleret og du kan ligge
5.0 ind.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk

Fra : Nielsen

Dato : 13-11-02 23:14

Hej

Har du prøvet med et flueben inde i messenger/indstillinger/indstillinger
(kør dette program, når windows starter) + (tillad, at dette program kører
i baggrunden)
Bare et bud.

Mvh Ole

Fra : hr.P

Dato : 14-11-02 00:07

> [...]
> (kør dette program, når windows starter) + (tillad, at dette program kører

De er begge hakket af - uden effekt

Fra : Nielsen

Dato : 14-11-02 06:07

> De er begge hakket af - uden effekt

Har du prøvet systemgendannelse fra et tidspunkt før msn.

Mvh Ole

Fra : **TwN**

Dato : 14-11-02 13:39

prøv: "Start Menu" -> "Run" -> skriv: "msconfig"
Under "Startup" er der en der hedder: "msmsgs" den skal krydses af, hvis den
ikke er det...

**TwN**