Justering af text på knap
Fra : Jørgen Ravn Hansen

Dato : 13-11-02 22:05

Hej,

Jeg er ved at konvertere en web side lavet i Dreamweaver for især at benytte
automatisk gennerering af navigations bar.
Jeg har følgende problemer:
Jeg kan ikke få tekst på knapperne til at være venstre justeret med en
indent på f.eks. 20 pixels.
Knapperne er hover buttons med tre forskellige billeder. Der er vel ca 1
pixels extra afstand imellem knapperne -hvordan undgås dette?

På forhånd tak,
/Jørgen Ravn Hansen

Fra : Ulrik Friis

Dato : 13-11-02 22:46

"Jørgen Ravn Hansen" <jprhansen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
1
> pixels extra afstand imellem knapperne -hvordan undgås dette?

Har du importeret siden i FP?

mvh
Ulrik

Fra : Jørgen Ravn Hansen

Dato : 13-11-02 23:23

> Har du importeret siden i FP?
>
> mvh
> Ulrik

Ja jeg har importeret siden ind i FP.
Jeg har lavet en dummy theme med knapperne -da det anbefales ikke at benytte
navbar uden.
Eksisterende knapper er afstattet af navbar.
Det går sådan set fint: Siden er frame-baseret, hvilket ifølge FP
dokumentation ikke er særligt velenet i forbindelse med en
navigationsbar -er dette et problem?

Baggrunden for konverteringen er at den skal vedligeholdes af ikke IT
kyndige -hvorfor det skal være så simpelt som muligt.

M.v.h.
/Jørgen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-11-02 20:54