soltek og ITE smartguardian
Fra : Per Frederiksen

Dato : 13-11-02 21:23

Jeg har et soltek 75drv-2.

Til motherboardet følger overvågningssoftware ITE smartguardian med.
Med dette skulle man kunne indstille hastighed på blæsere afhængig af
temperaturen.

Men det virker ikke! Kræver det specielle blæsere ?

Jeg har TT volcano7 som cpukøler, termostatstyret tror jeg. Den skifter
(for) hurtigt til
max. RPM .

mvh
Per

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 14-11-02 04:10

Virker heller ikke her - har et 75drv4. - jeg kan kun aflæse enkelte ting,
der er ingen options.

Har hentet en anden version hos SIS, hvor der her dukker en masse options
op, men stadig ikke nogen effekt ved justeringer.

Så alt i alt vel et ligegyldigt program

Med venlig hilsen

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.

Fra : Leony

Dato : 14-11-02 08:17

> [...]

> Til motherboardet følger overvågningssoftware ITE smartguardian med.
> Med dette skulle man kunne indstille hastighed på blæsere afhængig af

Alternativt kan du prøve speedfan:
http://www.almico.com/speedfan.php
det kan også styre blæserne (dog ikke afhængig af temp), aflæse temp osv.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/