Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
HJÆÆÆÆÆLP - Kun 16 farver og 640x480 pixel
Fra : Henrik Hesselholdt

Dato : 01-03-01 18:51

Jeg har en Aptiva L46 med et Banshee 3D grafikkort (16 MB 128 bit
Voodoo2). Nu har jeg installeret Windows ME på maskinen - og nu kan jeg
kun få min skærm til at vise 16 farver og 640x480 pixel. Kan nogen
fortælle en computer-spasser, hvad der kan være i vejen? Er der noget
jeg mangler, der kan hjælpe på dette etc?

Mvh
Henrik

Fra : JeSpEr@sLoTh

Dato : 01-03-01 19:02

Hej

Det er enten driveren til grafikkortet eller til skærmen der ikke fungere
korrekt, så prøve at installere dem igen så virker det.

Mvh

Jesper

Fra : Henrik Hesselholdt

Dato : 01-03-01 20:41

Ja da, det var jo lige det. Nu virker det. Næste problem: lyden er forsvundet
- nogengange. Og det er IKKE en løs forbindelse. Mærkeligt. Nå, forkert
gruppe, jeg finder en anden.

Tak for hjælpen.

Henrik

"JeSpEr@sLoTh" skriver:

Fra : JK

Dato : 03-03-01 23:36

Og hvad var så grunden til at bruge Win ME ??
Har du betalt for at være alfatester ??

Mvh JK

Fra : CK

Dato : 04-03-01 18:36

"JK" <jesper@jesperkryger.dk> wrote in message
> Og hvad var så grunden til at bruge Win ME ??
> Har du betalt for at være alfatester ??

Det står jo også for Monster Elendigt

-CK

Fra : Kim Poulsen

Dato : 24-03-01 12:33

Jeg forstår ikke de bidende kommentarer til ME, jeg har kørt med det i snart
6 mnd. og har ikke haft nogen problemer.

Boss