3510 ringetoner
Fra : ivv

Dato : 13-11-02 18:35

Hejsa.
Er der ikke en der ka fortælle mig hvordan jeg får nogle nye ringetoner på
min mobi?? jeg mener selvfølgelig midi-ringetoner.
Håber på et svar.
Hilsen Ivan

Fra : N/A

Dato : 13-11-02 22:24

Fra : ?

Dato : 13-11-02 22:24

ved du hvor man kan købe et datakabel til 3510, har ledt forgæves entil
videre...

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 13-11-02 22:44

prøv www.thansen.dk de har et, har selv købt et der.

Mvh
Michael

Fra : Mich@el Christensen

Dato : 13-11-02 22:49

har søgt efter programmet, men kan ikke finde det. Nogen der kan give et
link.

Mvh
Michael

Fra : Ian

Dato : 14-11-02 12:49

"Mich@el Christensen" <michaelmc@stofanet.dk> wrote in message
> har søgt efter programmet, men kan ikke finde det. Nogen der kan give et
> link.

Kan købes her for 16 Euro:
http://www.logomanager.co.uk/cat/details.php?product=50&PHPSESSID=a758ef3eda
75ae97bdff9bd9e09ba666
Som noget nyt har den gode Mike Bradley åbenbart besluttet sig for ikke at
lave en demoudgave til fri download ligesom han gjorde det med Logomanager.

Den burde også kunne downloades her, men jeg kan sgu ikke hitte ud af det.
Mit græske er ikke så godt
http://www.unwired.gr/software/pafiledb.php?action=file&id=106
(hvis nogen kan finde en "download" knap på den side hører jeg MEGET gerne
fra jer...)

"Cyber" har også allerede leveret et patch til den, for dem der "vil prøve
før de køber" *host, host*.
Dette ligger rundt omkring på nettet, men hjælper jo ikke en skid, hvis man
ikke kan få halet programmet ned... hmm...

/Ian

Fra : Ian

Dato : 15-11-02 00:21

"Ian" <ianbak@oncable.dk> wrote in message news:ar02kf$6fs$1@sunsite.dk...
> [...]
> http://www.unwired.gr/software/pafiledb.php?action=file&id=106
> (hvis nogen kan finde en "download" knap på den side hører jeg MEGET gerne

Dette link virker forresten ok. Det var min firewall der spillede mig et pus

/Ian