T65: Kan man slette ord i ordbogen?
Fra : Martin Heller

Dato : 13-11-02 19:50

Der er kommet nogle temmeligt irriterende ord i min ordbog
efter at jeg modtog et par billedbeskeder fra en Nokia-telefon.
Beskederne bestod kun af mærkelige tegn, og nogle af
bogstavskombinationerne er åbentbart blevet gemt i min ordbog.

Hvis jeg f.eks trykker 3 og 8 er første mulighed "et" men næste
mulighed er "éü" og først som nr tre kommer "du". På samme
måde er det med flere andre ord, som man bruger ofte.

Er det muligt at slette de uønskede ord fra ordbogen i T65 eller
ændre på rækkefølgen, hvormed telefonen foreslår ordene? Jeg
er klar over at man kan vælge "nulstil alt", men jeg ville meget
gerne beholde min opsætning af resten af telefonen og hvad der
ellers er gemt i den.