MS Windows
briani 27239
Slette Win 2000
Fra : keldm

Dato : 13-11-02 19:00

Jeg vil slette Win. 2000 fra min PC, og formatere min HD, men hvordan gøres
det?

keldm

Fra : Richard Thune

Dato : 13-11-02 19:30

"keldm" <keldm@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil slette Win. 2000 fra min PC, og formatere min HD, men hvordan
gøres
> det?
>
> keldm
Det er først til at besvare når du fortæller hvad du vil gøre bagefter,
hvormange diske du har i osv.
Richard Thune

Fra : keldm

Dato : 13-11-02 19:48

"Richard Thune" <rt@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvormange diske du har i osv.
> Richard Thune
>
> Min HD er opdelt i 2, C og D det er C drevet jeg vil slette og herefter
installere Win. XP i stedet for 2000.

Keldm

Fra : Klaus

Dato : 13-11-02 20:05

> "Richard Thune" <rt@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> installere Win. XP i stedet for 2000.

Kan du ikke bare installere XP og, under installationen, sige at den gamle
windows skal slettes?
Klaus

Fra : Richard Thune

Dato : 13-11-02 20:09

> installere Win. XP i stedet for 2000.
>
> Keldm
Bare boot op på XP-cden og formater c: under instalationen.
Richard Thune