MS Windows
briani 27239
Tilslutte sig et domæne
Fra : peg

Dato : 13-11-02 18:34

Hej Ng

Jeg har installeret winxp på en af mine pc'er og vil melde den ind i domænet
på min SME server (Linux baseret), det går også ganske udmærket med at melde
sig ind i domænet.

Problemet opstår så når jeg efterfølgende vil logge mig på domænet så får
jeg en fejl meddelelse der siger at der ikke er oprettet en computer account
på SME serveren og derfor kan jeg så ikke logge på.

Når jeg laver den samme øvelse på min anden pc der kører win2k så er der
ingen problemer.

Er der nogen der kan forklare mig hvori problemet ligger, måden man
tilslutter sig et domæne er jo ikke så forskellig om man bruger winxp eller
win2k.

på forhånd tak

peg