MS Windows
briani 27239
Afslutning af programmer automatisk
Fra : Morten Brynjolf

Dato : 13-11-02 18:23

Hej!

Jeg søger et program der kan afslutte/lukke andre programmer der kører.

Mit styresystem er Windows XP PRO.

Morten Brynjolf

Fra : **TwN**

Dato : 13-11-02 18:37

> Jeg søger et program der kan afslutte/lukke andre programmer der kører.
>
> Mit styresystem er Windows XP PRO.

Hvad med taskmanager?? (CTRL+ALT+DEL)

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 13-11-02 18:42

**TwN** wrote:

> Hvad med taskmanager?? (CTRL+ALT+DEL)

Jeg ønsker at det skal kunne ske med et andet program som eks. kan
aktiveres via en batfil. Altså helt automatisk.

Morten Brynjolf

Fra : Morten

Dato : 13-11-02 19:37

> Jeg ønsker at det skal kunne ske med et andet program som eks. kan
> aktiveres via en batfil. Altså helt automatisk.

Måske du kan bruge noget fra denne tråd:
http://makeashorterlink.com/?E3DA15072

Jeg kunne desværre ikke hitte ud af at præsentere den med første
indlæg først, men det løser du nok

Mvh.
Morten

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 13-11-02 20:57

Morten wrote:

> Måske du kan bruge noget fra denne tråd:
> http://makeashorterlink.com/?E3DA15072
>
> Jeg kunne desværre ikke hitte ud af at præsentere den med første
> indlæg først, men det løser du nok

Mange tak. Lige hvad jeg skulle bruge.

Morten Brynjolf