update på Asus P4PE
Fra : testpersonen

Dato : 12-11-02 18:39

Hejsa alle..

Nå hva siger det bundkort så ... er det pengene vær ??
Nu er det vist 1 måned det har været ude :)

jeg er sådanne set bragende ligeglad med om temperaturen er fejl vist...

Testpersonen

Fra : Frontier

Dato : 16-11-02 22:07

Hejsa :)

On Tue, 12 Nov 2002 18:38:54 +0100, "testpersonen"
<testpersonen@get2net.dk> wrote:

>Hejsa alle..
>
>Nå hva siger det bundkort så ... er det pengene vær ??

Det kører faktisk forbandet stabilt her...eneste minus'er er stadig
det elendige netkort + crappy sounding lydkort. Hvis du alligevel
regner med at erstatte disse dele - er du uden problemer.

>Nu er det vist 1 måned det har været ude :)
>
>jeg er sådanne set bragende ligeglad med om temperaturen er fejl vist...

Problemet er bare...hvem siger den viser forkert? Når jeg mærker på
den luft der kommer væk fra CPU'en (2.53 GHz), var det synd at sige at
det var 20 grader varmt.

Det kan under alle omstændigheder anbefales at installere Asus probe -
giver 4-5 grader ned i temp.

/Frontier

Fra : Per Frederiksen

Dato : 17-11-02 14:52

"Frontier" <why@ask.me> skrev i en meddelelse
> [...]
> det elendige netkort + crappy sounding lydkort. Hvis du alligevel
> regner med at erstatte disse dele - er du uden problemer.

æv, hvad er der galt med netkortet. Håbede lige jeg kunne slippe af med mit
"løse kort".

Er det generelt at indbygget lan er noget skidt i forhold til løse kort?

mvh
Per

Fra : Kim

Dato : 17-11-02 22:19

"Per Frederiksen" <per@frederiksens.dk> wrote in message

> [...]
mit
> "løse kort".
>
> Er det generelt at indbygget lan er noget skidt i forhold til løse kort?

Jeg er nu fint tilfreds med det indbyggede netkort - har ikke haft nogen
problemer med det endnu.

Lydkortet fejler nu heller ikke noget efter min mening. Jeg har dog ikke
haft mulighed for at teste surround( 5.1) setup'et endnu.

--
Kim

Fra : Uni Bull

Dato : 23-11-02 14:28

Kim wrote:
> Jeg er nu fint tilfreds med det indbyggede netkort - har ikke haft
> nogen problemer med det endnu.

Ditto!
--
Uni Bull