Skriftstørrelse i IE5.0
Fra : pma

Dato : 01-03-01 18:25

Jeg har installeret Office 2000 og siden da er mine fonte i bla. chatrum og
andre websider fået større fontstørrelse. Hvor kan jeg ændre den str??

Mvh Peter

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 01-03-01 19:43

"pma" <pma.dk@get2net.dk> udtrykte:

>Jeg har installeret Office 2000 og siden da er mine fonte i bla. chatrum og
>andre websider fået større fontstørrelse. Hvor kan jeg ændre den str??

"Vis - Tekststørrelse"

--
mvh Andreas...
Nau.dk's nyeste tutorial: "Tabeller i WML"

Fra : Madsen

Dato : 01-03-01 19:50

"pma" <pma.dk@get2net.dk> skrev:

> Jeg har installeret Office 2000 og siden da er mine fonte i bla. chatrum og
> andre websider fået større fontstørrelse. Hvor kan jeg ændre den str??

Jep, Vis => Tekststørrelse og hvis du har en mus med rullehjul,
på musen, så hold Ctrl. nede og rul med hjulet.
(Nemmere end Vis = Tekststørrelse ;)

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-03-01 22:17

Thu, 1 Mar 2001 19:49:43 +0100, skrev "Madsen" <madsens@whomail.dk>:

>Jep, Vis => Tekststørrelse og hvis du har en mus med rullehjul,
>på musen, så hold Ctrl. nede og rul med hjulet.
>(Nemmere end Vis = Tekststørrelse ;)

Da ikke end [Alt] + [V] + pile på tastaturet.

Musen har meget bedre af at blive på sin plads til højre for
tastaturet.

Vent med at bruge den indtil, du skal lave et eller andet i f.eks.
Photoshop, som du ikke kan lave med tastaturet.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Madsen

Dato : 02-03-01 01:27

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> Da ikke end [Alt] + [V] + pile på tastaturet.

Alt + V så kommer du ind i Vis menuen og kan bladre ned til
skriftstørrelse med piletasterne. Det er selvføgelig hurtigt nok.
Det jeg mener er, at du kan gøre skriften større og mindre i
IE ved at holde Ctrl. nede og køre med rullehjulet på musen.
Det er da let(h). :)

> Musen har meget bedre af at blive på sin plads til højre for
> tastaturet.

Den kan da snildt blive liggende til højre af den grund. Man kan
sågar tape den til nakken og stadig bruge rullehjulet plus Ctrl.
Det vil stadigvæk ændre skriftstørrelsen i IE ;)

> Vent med at bruge den indtil, du skal lave et eller andet i f.eks.
> Photoshop, som du ikke kan lave med tastaturet.

Nu er jeg stået af. Er det musen eller rullehjulet du snakker om?

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-03-01 07:51

Fri, 2 Mar 2001 01:27:05 +0100, skrev "Madsen" <madsens@whomail.dk>:

>Nu er jeg stået af. Er det musen eller rullehjulet du snakker om?

Brug ikke mus, hvis du kan undgå det.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Madsen

Dato : 02-03-01 13:20

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> Brug ikke mus, hvis du kan undgå det.

Nå nej, men jeg bruger nu også så mange genvejstaster
i Photoshop, Illustrator osv. at mine fingre nogle gange slår
knude. Jeg vil mene at rullehjulet ikke gør den store skade,
men ok. Vil man absolut bruge Alt + V + piletaster, så skal
man da selvfølgelig have lov til det. :)

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-03-01 20:26

Thu, 1 Mar 2001 18:25:19 +0100, skrev "pma" <pma.dk@get2net.dk>:

>Jeg har installeret Office 2000 og siden da er mine fonte i bla. chatrum og
>andre websider fået større fontstørrelse. Hvor kan jeg ændre den str??

I IE:
Vis => Skriftstørrelse

med venlig hilsen
Knud