Bliv homeparty sælger!
Fra : Heidi Jensen

Dato : 13-11-02 12:34

Bliv Homeparty sælger i din fritid!

Vi kan tilbyde et spændende job med en god indtjening ved salg af sexlegetøj
og super kvalitets lingeri.

Ingen startgebyr.

Du skal kunne lide at "være på".
Kunne lide at arbejde selvstændigt.
Være omhyggelig og have ordenssans
Besidde et super godt humør

Kan du svare ja til ovenstående, så ring til Hot Fun og få en uforpligtende
snak hvad enten du er mand eller kvinde på tlf.: 43 69 64 12.

Du opnår en indtjening på 25% af dit salg - vores erfaringer viser at der på
en enkelt aften (1-3 timer) sælges fra 2000,- helt op til 10.000,-

Vi kører en 100% seriøst virksomhed som holder den "pæne linie".

Med venlig hilsen
Hot Fun

Fra : KH

Dato : 13-11-02 12:36

"Heidi Jensen" <info@hotfun.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> en enkelt aften (1-3 timer) sælges fra 2000,- helt op til 10.000,-
>
> Vi kører en 100% seriøst virksomhed som holder den "pæne linie".

Raklame!!!
Ikke tilladt her!!
Men du kan da komme og give mig en personlig demonstration.
Vi kunne nok få et par timer til at gå ;)))))

Fra : 2mas Jensen

Dato : 13-11-02 13:00

Wed, 13 Nov 2002 12:34:13 +0100, skrev "Heidi Jensen" <info@hotfun.dk>
noget i retning af:

>Bliv Homeparty sælger i din fritid!
>
>Vi kan tilbyde et spændende job med en god indtjening ved salg af sexlegetøj
>Du skal kunne lide at "være på".
*He he he*
>Vi kører en 100% seriøst virksomhed som holder den "pæne linie".
Så start med at være seriøse nok til ikke at poste i denne NG.
--
2mas Jensen
- Pepsi Max har jo den fordel at det smager godt,

Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 17-11-02 10:09

> [...]

> en enkelt aften (1-3 timer) sælges fra 2000,- helt op til 10.000,-
>
> Vi kører en 100% seriøst virksomhed som holder den "pæne linie".

hejsa!!
Jeg er en alm.kvinde til hverdag, men når så jeg har fri!!er jeg m,er i S/M
og laver da også selv hobby læder varer til dette www.blackfinger.dk Men jeg
ville gerne også have lege tøj at sælge på mine møder med mine håndarbejder
da det er et tilbage vendende spørgsmål om jeg kan skaffe dette,sælger på
party mine varer+ fra net.

Fra : prik

Dato : 18-11-02 18:53

> [...]
håndarbejder
> da det er et tilbage vendende spørgsmål om jeg kan skaffe dette,sælger på

Hvorfor må man ikke se, hvad det er du sælger? På de små 'frimærker' af
billeder på hjemmesiden, er det jo ikke til at se meget. - Det ser ellers
interessant ud.
/prik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-11-02 00:40

"prik" <@hotmail.com> skrev :

>Hvorfor må man ikke se, hvad det er du sælger? På de små 'frimærker' af
>billeder på hjemmesiden, er det jo ikke til at se meget. - Det ser ellers
>interessant ud.

Det må du nu også godt, træk i de små billeder og før dem op i
IEs adresselinje og du får et større billede at se.

Det er noget større billeder, der er skrumpet i htrmlkoden, men
det havde da været smart hvis man kunne klikke på billederne.

Men ellers må man huske, at den oprindelige afsender husker, at
denne grund ikke er til handel.

Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 17-11-02 10:09

Fra : N/A

Dato : 19-11-02 19:31

Fra : prik

Dato : 19-11-02 19:31

> Du fik en henstilling om ikke at poste kommercielt i dk.snak.seksualitet
> den 7/11 (<news:AGty9.537$yt.1156@news.get2net.dk>), men vælger at gøre
> det igen. Klage derfor afsendt til staff@sunsite.dk.
>
> [FUT: dk.admin.netikette]
>
> --
> -Jens B.

Uha uha - nu er 'vogter-Jens' på banen med en henstilling. - Pas på alle
sammen, for han lyder til at være farlig.
Helt ærlig, hvad betyder det, hvis nogle fortæller, at de sælger noget - du
kan da bare lade være med at kigge.
For resten, har du MYNDIGHED til at udstede henstillinger, eller er du bare
emsig? Jeg spørger, for der er et hav af vogtere på NG, som ikke bestiller
andet end irettesætte andre, frem for at deltage konstruktivt.

Kim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-11-02 20:10

"prik" <@hotmail.com> skrev :

>Helt ærlig, hvad betyder det, hvis nogle fortæller, at de sælger noget - du
>kan da bare lade være med at kigge.

Såfremt du ønsker at de forskellige debatgrupper bliver fyldt med
spam af forskellig karakter, så er det den rigtige måde at gøre
det på.

Debatgrupperne ville blive ubrugelige, hvis man tillod handel i
disse.

>For resten, har du MYNDIGHED til at udstede henstillinger, eller er du bare
>emsig?

Det har alle ret til, du har f.eks. lov til henstille mig, hvis
du synes jeg overtræder netiketten og evt. klage til min udbyder.

Det er så op til udbyderen at afgøre om jeg overtræder de gængse
regler for netikette i nyhedsgrupperne eller mine kundevilkår.

Fut: news:dk.admin.netikette, som bedes respekteret, da debatten
ikke hører hjemme d.s.seksualitet.