MS Windows
briani 27239
windows95 og proceslinien
Fra : Ole

Dato : 13-11-02 17:23

Forleden under lidt internetsurf låste min computer, en oldsag med win95.
Da jeg genstartede var proceslinien forsvundet Jeg kan ane at den befinder
sig ude i venstre side af skærmen, men uden for musens rækkevidde.
Er der nogen, der kan hjælpe med at få proceslinien ind på skærmen igen.
På forhånd tak

Ole

Fra : **TwN**

Dato : 13-11-02 18:13

Jooo, prøv om du kan klikke, og holde den nede, og så trække den ud af. Hvis
du kan det, kan du bagefter trække den ned, hvor den plejer at være.

**TwN**

Fra : Erling

Dato : 13-11-02 18:28

"Ole" <olepedersen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Forleden under lidt internetsurf låste min computer, en oldsag med win95.
> Da jeg genstartede var proceslinien forsvundet Jeg kan ane at den befinder
> sig ude i venstre side af skærmen, men uden for musens rækkevidde.

Start evt. med at gøre skærmbilledet mindre - kanske du har fået gjort
billedet så stort, at det ikke kan være på den synlige del af skærmen.
Derefter kan du formentlig trække proceslinjen ned på bundlinjen.

Erling

Fra : Ole

Dato : 13-11-02 21:04

"Erling" <egu@nospam.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> billedet så stort, at det ikke kan være på den synlige del af skærmen.
> Derefter kan du formentlig trække proceslinjen ned på bundlinjen.

Jeg har prøvet ovennævnte men det virker ikke, jeg kan få fat i proceslinien
med den højre museknap og få vist egenskaber. Den venstre museknap kan ikke
få fat i proceslinien.
Men der må vel være en eller anden fil, eller et sted i
registreringsdatabasen hvor procesliniens indstillinger bliver gemt ????

Ole

Fra : **TwN**

Dato : 14-11-02 13:28

> [...]
> Men der må vel være en eller anden fil, eller et sted i
> registreringsdatabasen hvor procesliniens indstillinger bliver gemt ????

Kan du slet ikke komme af sted med at trække den større? Ligesom når du gør
et normalt vindue større.

Fra : LarsS

Dato : 14-11-02 15:34

Ole skrev:

> Men der må vel være en eller anden fil, eller et sted i
> registreringsdatabasen hvor procesliniens indstillinger bliver gemt ????

Ja, det er gemt i registreringsdatabasen, hvis du kan
indlæse en tidligere kan dét løse problemet. Eller
evt. starte i "fejlsikker tilstand", hvor proceslinjen
blir placeret "normalt" (ihvertfald i win98).

/LarsS

Fra : Ole

Dato : 15-11-02 21:14

"LarsS" <sidenius@kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse

[...]

Det virker også i win95, at starte i fejlsikret tilstand.

Så jeg siger tak for hjælpen

Ole