[DVD] Twin Peaks R2 Sæson 1 inkl. pilot
Fra : Jeppe

Dato : 13-11-02 11:34

Er der nogen der har modtaget DK udgaven af Twin Peaks?
Hvordan er den?
Er piloten med DK undertekster og er billedet ok?
Er piloten = 1. afsnit, eller er det den, der er lavet som en lille film i
sig selv, med en dum afslutning?

Mvh
Jeppe

Fra : Thorsten Lyng Johans~

Dato : 14-11-02 13:54

Jeppe wrote:

> [...]
> Er piloten med DK undertekster og er billedet ok?
> Er piloten = 1. afsnit, eller er det den, der er lavet som en lille film i

Piloten er med danske undertekster og billedet er ok. Og ja, det er
det "rigtige" pilotafsnit, ikke det med en selvstændig slutning (dvs
opklaring af mordet på ca. 20 minutter). Jeg har ikke nået at kigge
på resten af skiverne, heller ikke bonusmaterialet...

Mvh Thorsten