Fokølede Katte..
Fra : Morten Skjershede

Dato : 13-11-02 09:55

Så kører spiralen...
Grazilia slæbte en forkøelse med hjem fra udstillingen i Glostrup...Ak o
ve...har nu smittet både Perle og Kiba..
Heldigvis er Grazilia nu næsten over sin.
3 forkølede katte i sengen..der nyser og hoster..nej rigtigt ikke megen søvn
som IKKE bliver bedre af en fortagsom ung Herre..der skal lege fangeleg. Han
er heldigvis ikke ramt..endnu.
Nå dette er overstået kunne jeg vist næsten selv ønske en fokøelse..så jeg
kunne tilbringe 3-4 dage i min seng..

Hilsen 2 søvnige kattejere.
Morten A Skjershede

www.dk-yeoman.dk
mass@dk-yeoman.dk
Yeoman Dk Cornish Rex & Hellig Birma
Dannebrog Gruppen

Fra : Freedom

Dato : 13-11-02 17:09

> [...]
> er heldigvis ikke ramt..endnu.
> Nå dette er overstået kunne jeg vist næsten selv ønske en fokøelse..så jeg

Jeg kunne godt tænke mig at vide HVAD din kat har fået med fra udstillingen.
Så vidt jeg ved er der ikke noget som "bare" er en forkølelse....eller hvad?

Er det ikke enten clamydia eller har jeg mis;)forstået noget!

Iben

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 13-11-02 19:08

> [...]
hvad?

> Er det ikke enten clamydia eller har jeg mis;)forstået noget!

Hmmm i følge min dyrlæge kan de godt blive alm. forkølet uden det behøver at
være Clamydia eller andet slemt*S*

Hilsen Sanne

Fra : Freedom

Dato : 13-11-02 19:24

> Hmmm i følge min dyrlæge kan de godt blive alm. forkølet uden det behøver
at
> være Clamydia eller andet slemt*S*
>
> Hilsen Sanne

Det var da fint;) Jeg tænkte nu heller ikke nøjvendigvis på noget slemt, men
jeg syntes jeg har ladet mig fortælle at katte ikke bliver forkølet;) Men
det er da fint hvis det er sådan;)

Iben

Fra : Morten Skjershede

Dato : 14-11-02 12:32

"Freedom" <freedom@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> jeg syntes jeg har ladet mig fortælle at katte ikke bliver forkølet;) Men

Samme besked har jeg fået af min dyrlæge...det kan være alm. forkøelse..
men for alle tilfældes skyld er de sat på antibiotika..netop mod calmydia
mv...

Mvh
Morten
www.dk-yeoman.dk
Cornish Rex

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 13-11-02 11:46

"Morten Skjershede" <mass@dk-yeoman.dk> writes:

> Nå dette er overstået kunne jeg vist næsten selv ønske en fokøelse..så jeg
> kunne tilbringe 3-4 dage i min seng..

Så sjovt er det heller ikke, skulle jeg hilse at sige. Vi har nu
skiftedes til at smitte hinanden den sidste uge, og når man hele tiden
vågner fordi man ikke kan trække vejret er det altså lidt for meget.

Host og nys fra Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : Morten Skjershede

Dato : 13-11-02 12:20

> [...]
> skiftedes til at smitte hinanden den sidste uge, og når man hele tiden
> vågner fordi man ikke kan trække vejret er det altså lidt for meget.

Nej jeg ved det....vi har selv fornylig være igennem samme tur....det var
mere tanken om af få lov til at tilbringe et par dage i sengen...alene uden
forkølede katte..
God bedring til dig..

Morten
www.dk-yeoman.dk