Ændringer af web side lykkes ikke!!
Fra : na

Dato : 13-11-02 15:54

Hejsa.
Jeg har siddet og bøvlet det meste af dagen nu. Kan i mon hjælpe?

Jeg har fundet flere fejl på min hjemmeside og har derfor nu forsøgt at
rette dem. Men hvad gør jeg forkert??

Gemmer versionen i Frontpage
Går i "Filer" - "Udgiv Web"
Så har den selv markerede de nye sider.
Jeg har forsøgt at markere:
Udgiv: Kun ændrede sider
Udgiv: Alle sider, eksisterende sider på destinationen overskrives.
Har desuden prøvet både med og uden "Medtag underordnede Websider".

Der sker intet. Når jeg går på internettet for at tjekke, er det stadig den
gamle og ukorrekte side der vises.

Og P.S.
Hvor tilmelder man sig egentlig lige en nyhedsgruppe? Jeg plejer at figurere
som NA

Mange hilsner fra Anne Marie

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-11-02 17:13

"na" <NA@NA.DK> skrev :

>Hvor tilmelder man sig egentlig lige en nyhedsgruppe? Jeg plejer at figurere
>som NA

Kan ikke svare på dit egentlige spørgsmål, det kan andre sikkert.

Men man tilmelder sig ikke en nyhedsgruppe, man gør bare som du
har gjort. Nyhedsgrupper er et åbent forum.

http://www,usenet.dk

Fra : Nakita

Dato : 13-11-02 20:51

> Der sker intet. Når jeg går på internettet for at tjekke, er det
stadig den
> gamle og ukorrekte side der vises.

Har du prøvet at trykke F5 for at opdatere siden, når du er på nettet?

Ellers kan jeg kun trøste dig med, at den/de sider det er helt galt med
må du lave om igen. Jeg har måttet lave flere sider om for at få skidtet
til at fungere.

Hilsen og god arbejdslyst
Nakita

http://www.kandu.dk/

Fra : Viggo

Dato : 14-11-02 12:16

"na" <NA@NA.DK> wrote in message
> [...]
> Har desuden prøvet både med og uden "Medtag underordnede Websider".
>
> Der sker intet. Når jeg går på internettet for at tjekke, er det stadig

I FP 2000 gemmer den kun den rettede side, hvis du har ændret noget af
teksten.
Hvis jeg kun har rettet fx links eller billeder, skriver jeg fx "fff" et
eller andet sted og sletter det igen. Så gemmer den siden og uploader den
rettede side.
Viggo