Fri færdsel!!!
Fra : Rasmus og Tina

Dato : 01-03-01 17:38

Har lige erfaret at friluftsrådet ønsker fri færdsel i de private skove...
Og miljøministeren er ved at vurdere kravet....

Jamen for helvede!! Både som jæger, skovbrugsstuderende og privat person,
ville jeg ikke i min vildeste fantasi drømme om, at færdsel blev givet fri
på privat ejendom. Vi skal forhåbentlig ikke have alle-mands-ret i dette
lille land, hvor dyrene og naturen er forstyrrede nok i forvejen.
Jeg synes vi skal proklamere fri adgang til alle friluftsrådets medlemmers
baghaver!!!

Fra : Torben F@rum

Dato : 01-03-01 18:51

Rasmus og Tina skrev i meddelelsen ...
> [...]
>lille land, hvor dyrene og naturen er forstyrrede nok i forvejen.
>Jeg synes vi skal proklamere fri adgang til alle friluftsrådets medlemmers

Sådan er det da allerede idag, alle har adgang til skove som sammenhængende
er over 5 HA (mener det er 5 ?) dog kun på veje og stier, fra sol op til sol
ned, og det er ligegyldigt om arealet ejes af flere lodsejere.
Så har du et stykke skov som du vil holde for dig selv, så sørg for at holde
det på max 4.99HA

Torben Farum