gulv føn tørre til kat
Fra : bankehytten

Dato : 13-11-02 14:34

Hej

Jeg har kigget på nettet efter en gulv føn tørre til mine katte men jeg kan ikke finde en er der nogle der har et link eller to?????

Jeg har hørt at sådan en næsten ikke larmer som en alm menneske føn tørre så jeg tænkte det måske var bedre at bruge så ikke katten bliver alt for bange.

hilsen henriette.

--
DK.TOURNESOL
opdræt af

Fra : TM

Dato : 13-11-02 14:47

http://www.pethouse.dk/

Kig under *pelstørrer*

Venligst

Tina

--
Mange hilsener

Tina
--
DK Heart & Soul
http://heart-and-soul.dk

Fra : bankehytten

Dato : 13-11-02 15:23

Hej

> http://www.pethouse.dk/
>
> Kig under *pelstørrer*

Tak for svaret

Hilsen Henriette.

Fra : Selma Sehic

Dato : 13-11-02 21:04

Hej Tina
Hvorhen kan man finde priserne for de forskellige artikler på
www.pethouse.dk ?

Hilsen
Selma

Fra : TM

Dato : 13-11-02 21:27

Hej Selma!

Man er vist nødt til at sende dem en mail eller ringe.

Hilsen

Tina

--
Mange hilsener

Tina
--
DK Heart & Soul
http://heart-and-soul.dk

Fra : Selma Sehic

Dato : 13-11-02 23:00

Hej Tina

Tak for info
Jeg så en flot kattehule, som jeg ikke kan stå for. Min baby skal have den
:)