PIL-fingrenes bedste support. SOLTEK.
Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 13-11-02 13:37

Egentlig er jeg lidt flov over at stille min uvidenhed til skue her, idet
jeg efter at have anskaffet mig et nyt bundkort (noget tid tilbage), ville
lukke en masse unødvendige funktioner ned i bios, dvs. at jeg desværre også
fik fjernet muligheden for at windows lukker computeren ned.

Efter systematisk at have gennemgået bios instillingerne viste det sig, at
en rep/geninstallering (SOLTEK support) var nødvendig for at genetablere
denne funktion.
Rejustering af bios var åbenbart ikke nok.

PS. læs nedefra og op.

Med venlig hilsen

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.

Dear Flemming,
We are very glad to hear that your problem is solved We hope you will
always enjoy our products. Of course, your any questions are welcome.
Thank you and have a good day!

Best regards,
Lydia / SOLTEK
TEL:886-2-26429060
FAX:886-2-26429065
Email: lydia@soltek.com.tw
Web Site: http://www.soltek.com.tw

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 13-11-02 14:56

Flemming M. Hansen wrote:

> Efter systematisk at have gennemgået bios instillingerne viste det sig, at
> en rep/geninstallering (SOLTEK support) var nødvendig for at genetablere
> denne funktion.

Den rep/reinstall kunne du (måske) have undgået.

http://www.wintip.dk/xp/probs/luk/apm.htm

Fra : Lars Hjortø

Dato : 13-11-02 15:18

Hej Jens.

Tak for linket, jeg havde samme problem og undgik at skulle genindstallere.

Venlig hilsen Lars.

---