Jens Hansens bondegård
Fra : Niels Præstegaard

Dato : 13-11-02 01:42

Hej med jer

Hvem har lavet denne sang på plade - evt. hvor mange har lavet den?
Nogen der har den (eller nogen der har børn, der har den? )

Jeg skal bruge den lørdag til noget sjov på en spinningcykel, så kodeordet
er humor.
Evt. kan en engelsk version bruges...

PFT

Niels Præstegaard
6700 Esbjerg

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 13-11-02 07:06

"Niels Præstegaard" <niels@priestyard.dk> wrote:

>Hvem har lavet denne sang på plade - evt. hvor mange har lavet den?
>Nogen der har den (eller nogen der har børn, der har den? )

Den er på en af Åh Abe pladerne. Kan ikke huske hvilken, men det kan
sikekrt slås op - og ellers kan de lokale pladepusher hjælpe dig.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Hans Henrik Pedersen

Dato : 13-11-02 22:46

On Wed, 13 Nov 2002 01:42:08 +0100, "Niels Præstegaard"
<niels@priestyard.dk> wrote:

> [...]
>Nogen der har den (eller nogen der har børn, der har den? )
>
>Jeg skal bruge den lørdag til noget sjov på en spinningcykel, så kodeordet

Odeon D 1041 - 78 plade med Weekendhyttens ork......

Venligst Hans Henrik.

Fra : Ole Damgaard

Dato : 14-11-02 14:36

"Niels Præstegaard" <niels@priestyard.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer
>
> Hvem har lavet denne sang på plade - evt. hvor mange har lavet den?

Det er mange. Her er nogle bud:

Daimi: METRONOME MLP15238
Kai Løvring: QUICK RECORD QRLP 503
Eddie Russel: TONO SP 4549
Gunnar Nyborg-Jensen: ODEON D 1049-50
Annisette: MASCOT EP 104
Georges Ulmer: RCA 45160
Four Jacks: ODEON DK 1574
Bo Bendixen: PLAY JKLP648
Johnny Reimar: PHILIPS 6403 543
Frank Sinatra: CAPITOL 058-85064/CAPITOL 85064
Maria Stenz: PHILIPS 6308 325
Klaus & Servants: RECA RLP 4031
Grethe Mogensen: MSP 931286
Vise-værterne: TEWA MUSIC CD 1828
Morten Remar: COLUMBIA 474873 2 (Åh abe)
Lars Stryg: RICO RSCD3007
Flemming Antony: TELEFUNKEN TST 77349

mvh ole