CSS - Siden vil ikke som jeg
Fra : Emerik Schultz-Peter~

Dato : 13-11-02 01:18

Hej NG,
Jeg har et spørgsmål, som jeg håber, at I kan hjælpe mig med.
Jeg bruger TSW WebCoder og har programmeret en side. Når jeg så ser den i
Preview-funktionen ser den fin ud, men når jeg uploader den, ser den helt
anderledes ud. For bedre at illustrere problemet, har jeg lavet en side, som
forklarer det nærmere på
<http://www2.spejdernet.dk/nytaarsfest/hvorfor.html>

Kan nogen fortælle mig hvad der er galt?

MVH Emmer

Emerik Schultz-Petersen
Vangedevej 237, st. t. h.
DK - 2860 Søborg
Cell. (+45) 40 45 67 16
ICQ 101729184

Vil du have de sidste nye spejdernyheder?
Så tilmeld dig det ugentlige nyhedsbrev fra KFUM-Spejderne i Danmark.
Tilmeld dig på http://www.spejdernet.dk/nyhedsbrev

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-11-02 02:34

"Emerik Schultz-Petersen" <emerik@emerikNO.SPAMdk> skrev :

>Jeg har et spørgsmål, som jeg håber, at I kan hjælpe mig med.
>Jeg bruger TSW WebCoder og har programmeret en side. Når jeg så ser den i
>Preview-funktionen ser den fin ud,

Din html ser sådan ud:

1</a></td>

I din css er der ingen af de to classer med, så vidt jeg kan se.

Så vil de jo tage den egenskab som er angivet ved td.

Fra : Emerik Schultz-Peter~

Dato : 13-11-02 20:00

Det er lidt flovt, må jeg erkende... Jeg havde selvfølgelig glemt at uploade
den nyeste version af StyleSheetet.
Undskyld ulejligheden.