Ericsson A2618s software?
Fra : Erik Graversen

Dato : 01-03-01 17:19

Jeg kan se at jeg kan købe et "datakabel uden software" til min A2618, hos Teleland.
Hvad er det for en software jeg så ska' have fat i for at benytte kablet?

PS: har nogen af jer der har købt en A2618 prøvet at få batteri dækslet af efter at i har sat det på?

--
Erik Graversen.

e-mail: erikgr@mail1.stofanet.dk

Pitstop VG-8: http://www.vg-8.subnet.dk

Fra : Morten Larsen

Dato : 01-03-01 19:28

>PS: har nogen af jer der har købt en A2618 prøvet at få batteri
dækslet af efter at i har sat det på?

Kan det tages af igen ? Ja jeg har smadret mine fingre på det
lo..

Morten

Fra : Erik Graversen

Dato : 01-03-01 19:51

Fra : Jan-Erik Rasmussen

Dato : 01-03-01 20:45

> [...]
> hvar sku ved at
> opgive. Ericsson fyren, som først ringede sidst på eftermiddagen, havde da

lol, jeg gjorde det samme men jeg fik det dog af efter at have bakset et kvarter! Man
skal trykke ret hårdt ned og helst to forskellige steder på dækselet før det lykkedes...!

Fra : Christian Mygind

Dato : 01-03-01 23:11

> lol, jeg gjorde det samme men jeg fik det dog af efter at have bakset
et kvarter! >Man skal trykke ret hårdt ned og helst to forskellige steder på
dækselet før det >lykkedes...!

Aaarh. Rart at se, at jeg ikke var den eneste! Opdagede dog, at hvis man
LADER VÆRE med at klemme, der hvor pilen er, og hvor man naturligt ville
presse, og istedet presser med HELE HÅNDFLADEN over hele dækslet, idet man
trækker nedad - så ryger det af, let som ingenting!

Nu mangler vi bare svaret på, hvordan man låser SIM-en op!

/Chr

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 02-03-01 15:22

Minder præsist om en telefon, vi købte til mine svigerforældre. Kan sgu ikke
lige huske, hvad den hedder. Bosch, Siemens eller sådan noget.

Jeg satte også batteriet i inden simkortet - bare for sjovt. Det var slet
ikke så sjovt, for batteriet skulle have tryk de mest underlige steder for
at komme af igen.

Det må være sådan en brug-og-smid-væk telefon.

Vh, Lars

Fra : Erik Graversen

Dato : 01-03-01 21:57

Det software jeg kunne drømme om må gerne være noget i stil med det
som findes på: http://www.jp-shaw.de/s25/screen.htm men altså bare til
en Ericsson A2618s.