Skærme
Fijala 3554
Skærmbilledet bliver mindre
Fra : Henrik

Dato : 13-11-02 00:20

Hej NG

Jeg har en 3 år gammel AOC 7GlrA skærm jeg køre 600*800 opløsning, men nu
kunne jeg godt tænke mig og kører 1024*768 opløsning, men når jeg sætter den
til det inde i windows, så bliver det hele så småt, så jeg syntes at det er
ubehageligt at kigge på. skærmbilledet skrumper også ind når jeg ændre
indstillingen.

Kan man ikke kører en højerer opløsning i fuld skærm og med størrer ikoner ?

MVH
Henrik

Fra : JRS

Dato : 20-11-02 00:32

"Henrik" <henrik-j@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indstillingen.
>
> Kan man ikke kører en højerer opløsning i fuld skærm og med størrer ikoner
?

Ikonerne vil blive mindre da det jo er små billeder med deres egen
opløsning, fx 50x50 .. Og når der skal være plads til flere prikker på samme
areal bliver de jo altså mindre ..
At billedet bliver mindre lyder dog ikke så lækkert .. Du har ikke mulighed
for at indstille størrelsen på billedet via en knap / skrue på fronten ?

MVH
JRS