Skærme
Fijala 3554
sony g420 /m 5 x BNC
Fra : Martin Lund Kristian~

Dato : 12-11-02 21:30

ok, har forstået at sony G420 har 5 x BNC indgange (en brugeranmeldelse af
et kabel på www.prcdata.dk),
men sonys hjemmeside melder ikke noget om BNC-indgange! Hvad sker der? --
jeg overvejer nemlig at købe
en G420.

læste i denne nyhedsgruppe at der var én der havde en Samsung 959NF med BNC
og en anden der havde
den "samme" skærm uden BNC. Der hvor jeg studerer har vi masser af netop
denne skærm -- men ingen
af dem har BNC.

er G420 mon også udsat for samme "problem"? nogen der ved noget?

desuden: hvad er det fede egentligt ved at benytte BNC? ja, signalet er
opsplittet, men dit grafikkort leverer
jo via et HD15-stik... og det er ikke opsplittet! Ville det ikke svare til
at købe dyre hifi-kabler med
guldstik i den ene ende og plastik-stik i den anden? ved godt det er en
dårlig sammenligning, men den
tjener vel til formålet.

Fra : Blaster

Dato : 12-11-02 21:52

Jeg har en Sony G420 og der er ikke nogen BNC stik på.

Fra : Martin Lund Kristian~

Dato : 12-11-02 22:15

se her (nederst) : http://www.prcdata.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=2615385

går man ind på www.sony-cp.com kan man se at skærmen der hedder G420s og
ikke
bare G420 som den jo hedder hos diverse e-butikker.
tror bl.a. at s-modellen har indbyggede højttalere (ufedt!) -- gad vide om
der er andre
forskelle?

Fra : mdj

Dato : 14-11-02 15:37

"Martin Lund Kristiansen" <martinlk@angelfire.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bare G420 som den jo hedder hos diverse e-butikker.
> tror bl.a. at s-modellen har indbyggede højttalere (ufedt!) -- gad vide om

Hvor inde på siden finder du den? - jeg kan kun finde G420... uden
højtalere, that is...

Fra : Martin Lund Kristian~

Dato : 14-11-02 23:09

har set det flere steder.... men så bl.a. er
http://www.vanshardware.com/reviews/2001/november/011130_Sony_Monitor/011130
Sony_Monitor.htm

"mdj" <mdj@spamernogetskodfjernaltdetherogsetmdjindsomdomain.dk> wrote in
message news:ar0ce6$r02$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : mdj

Dato : 12-11-02 22:20

Det er der heller ikke på min, men derimod et ekstra HD15 stik...

Hvis jeg ser på de aktuelle specs. på Sonys webside, så lader det til at du
har ret i at de nye modeller har BNC i stedet.. (jeg købte min sidste år på
denne tid)

Mvh
Morten
www.mdj.dk

Fra : Martin Lund Kristian~

Dato : 12-11-02 22:24

de nye modeller? hmm. en G420 er vel en G420, eller hva?

her er et pdf-dokument der oplyser at G420 HAR BNC
http://www.ismt.com.au/products/imagefiles/CPDG420.pdf
meget frustrerende!

"mdj" <mdj@spamernogetskodfjernaltdetherogsetmdjindsomdomain.dk> wrote in
message news:aqrr9d$12lo$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : Madsen

Dato : 12-11-02 21:59

Martin Lund Kristiansen skrev:

> desuden: hvad er det fede egentligt ved at benytte BNC? ja,
> signalet er opsplittet, men dit grafikkort leverer jo via et
> HD15-stik...

Jeg har en skærm med BNC-muligheden, men har i lang tid ikke kunnet
bruge den, da jeg så ikke kunne køre med de opløsninger som skærmen
giver mulighed for.

For nogle uger siden udgav Matrox så en ny driver til mit grafikkort
og med den driver blev det muligt at få BNC tilbage og det gjorde
jeg med det samme. Der er overhovedet ingen tvivl om billedet er
bedre med BNC end det var med et almindeligt HD-15. Godt nok har du
ret i at BNC jo har HD-15 fra grafikkortet, men personligt tror jeg
at BNC-kabler ofte er af en bedre kvalitet end almindelige kabler.
Det tror jeg i hvert tilfælde er tilfældet her.

Madsen.

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-11-02 22:37

> [...]
med BNC
> og en anden der havde
> den "samme" skærm uden BNC. Der hvor jeg studerer har vi masser af

Det var mig der havde en uden BNC.... To af mine kammerater har lige
købt 959NF hos midtdata. Det var med BNC.... Forvirret? Jeg er!

- Martin

Fra : Martin Lund Kristian~

Dato : 12-11-02 22:52

nu må de producenter sgu tage sig sammen!

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 13-11-02 09:22

"Martin Lund Kristiansen" <martinlk@angelfire.com> skrev
> nu må de producenter sgu tage sig sammen!

Det er vist ikke kun dem, der må det
mvh
Peter (som har en Sony G420 uden BNC stik)

Fra : Martin Lund Kristian~

Dato : 13-11-02 13:55

hmm. var det en fornærmelse?

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 13-11-02 22:37

"Martin Lund Kristiansen" <martinlk@angelfire.com> skrev i

> hmm. var det en fornærmelse?

Det skulle da højst være en spydig bemærkning til Cybercitys newsserver,
der tilsyneladende syntes at det var fedt at poste din "nu må de
producenter sgu tage sig sammen"-bemærkning hele tre gange.

Så nej, det var ikke tænkt som en fornærmelse mod dig.

mvh
Peter

Fra : Martin Lund Kristian~

Dato : 12-11-02 22:52