doom 3
Fra : C A

Dato : 12-11-02 21:09

Jeg kan ikke få spillet til at virke under xp pro - der er opstået en fejl
og programmet afsluttes...

Nogle ideer???

Er der nogle patches der skal kører inden .exe filen - eller trykker i andre
bare på doom.exe og spiller?

Fra : Jakob Nørskov

Dato : 12-11-02 22:23

On Tue, 12 Nov 2002 21:08:33 +0100, "C A" <mail@NOSPAM.se> wrote:

>Jeg kan ikke få spillet til at virke under xp pro - der er opstået en fejl
>og programmet afsluttes...
>
>Nogle ideer???

Hold dig fra leaked alpha version og andre hel eller halv ulovlige
versioner af spil

Fra : Carlo Post

Dato : 13-11-02 17:25

> Hold dig fra leaked alpha version og andre hel eller halv ulovlige
> versioner af spil

Der blev efterlyst ideer og ikke moralprædiken.

svar på spørgsmålet eller shut up...

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 14-11-02 11:11

Carlo Post wrote:
> Der blev efterlyst ideer og ikke moralprædiken.
>
> svar på spørgsmålet eller shut up...

Du er da for dum. Hvorfor er det lige at en taber som dig skal have lov
til at bestemme om folk har lyst til at kommentere.

Hvis du brugte pæren så fandt du selv svaret med en søgemaskine eller i
det mindste det rigtige forum at stille spørgsmålet i.

Fra : Michael Petersen

Dato : 14-11-02 11:19

"iddqd@worldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> wrote in news:XEKA9.4509
$HU.537027@news010.worldonline.dk:

> [...]
>
> Hvis du brugte pæren så fandt du selv svaret med en søgemaskine eller i
> det mindste det rigtige forum at stille spørgsmålet i.

BAre dte faktum at man gider spiller en leaked alpha fortæller vel lidt om
personen. Det ender sgu nok med at han siger "det gider jeg ikke købe for det
er fuldt af fejl"

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : abc

Dato : 14-11-02 23:24

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> personen. Det ender sgu nok med at han siger "det gider jeg ikke købe for

og i er nogle narrøve der ikke har andet at lave i jeres sølle liv end at
sidde og kommentere ligegyldigheder på news. Hvor svært kan det være at
holde sin kæft når man ikke har nogen som helst viden om det der bliver
spurgt om.... fis over i mudderkastning til jeres abevenner - tabere...

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 15-11-02 19:22

Hej ABC "C A" Carlo Post

abc wrote:
> [...]
> holde sin kæft når man ikke har nogen som helst viden om det der bliver
> spurgt om.... fis over i mudderkastning til jeres abevenner - tabere...

Taget fra oprindelige mail fra "C A" header info:

Taget fra "Carlo Post" header info:

Taget fra "ABC" header info:

alle afsendt med emailen "mail@NOSPAM.se".

Jeg kan kun overfor de andre der har været inde på denne tråd beklage,
at jeg forsøgte at hjælpe en person som på ingen måde har gjort sig
fortjent til at få hjælp.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 16-11-02 04:23

> Jeg kan kun overfor de andre der har været inde på denne tråd beklage,
> at jeg forsøgte at hjælpe en person som på ingen måde har gjort sig
> fortjent til at få hjælp.

Næh men han har da vist brug for professionel hjælp ;)
Karsten det kan sgu' aldrig være dig der skal undskylde for at være
hjælpsom, drengen er jo bare uden for pædagogisk rækkevidde.
Skal vi skyde på at han max. er ca. 12 år og at han synes det er fedt at
snyde i CS ?

Mikkel

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 16-11-02 12:49

Hej

Mikkel Gram-Hansen wrote:
> [...]
> hjælpsom, drengen er jo bare uden for pædagogisk rækkevidde.
> Skal vi skyde på at han max. er ca. 12 år og at han synes det er fedt at

Det lyder meget sansynligt. Han er i hvert fald ikke gammel nok til at
begå sig blandt andre uden, at hans mor holder ham i hånden.

Drengen sviner folk til og tror han er anonym fordi han ændrer
afsendernavn?!?! Samtidig tyder det ikke på, at han overhovedet er
interesseret i svar på spørgsmålet. Synd for ham.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : C A

Dato : 16-11-02 10:56

> Du er da for dum. Hvorfor er det lige at en taber som dig skal have lov
> til at bestemme om folk har lyst til at kommentere.

Du er sgu dummere... Hvorfor er det lige at en taber som dig skal have lov
til at bestemme hvad folk har lyst til at spille.... narrøv

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 14-11-02 18:20

Farvel lille ven... smut over i Warez gruppen.
Mikkel

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 13-11-02 17:32

Hej

C A wrote:
> Jeg kan ikke få spillet til at virke under xp pro - der er opstået en fejl
> og programmet afsluttes...

Hvornår og under hvilke forhold?

> Nogle ideer???

Måske.

> Er der nogle patches der skal kører inden .exe filen - eller trykker i andre
> bare på doom.exe og spiller?

Ja. Åbner konsollen og skriver hvilken bane man ønsker at spille. Du må
ikke bruge menuen til at starte et spil.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 16-11-02 05:31

> [...]
> og programmet afsluttes...
>
> Nogle ideer???
>
> Er der nogle patches der skal kører inden .exe filen - eller trykker i

Jeg køre bare .exe , men prøv evt. at slette doomconfig. Og når du kommer
ind i spillet må du ikk vælge single player. Du skal hive consolen ned, og
skrive map e3/e3_1 hvis du vil have map1, og map e3/e3_1

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com