Info søges .
Fra : Master Yoda

Dato : 12-11-02 21:15

Hej Gruppe ...

Vi er nogle stykker der skal ud med en kutter fra Thyborøn her på Lørdag d
12/11 .
Vi skal med en båd der hedder "Emma-line " er der nogen der kender den ?

Så er det bare lige hvilke størrelse pirke og agn skal vi bruge .
Vi skal fiske på sten bund det er det eneste vi har fået af vide .

Fiske stederne hedder "Jydskerev , Swotman & Torskegrund " er der nogen der
har erfaringer fra dette fiskeri vil vi meget gerne høre om det ...

På forhånd tak

Hilsen

Kent

Fra : Jan Dalgaard

Dato : 13-11-02 08:45

"Master Yoda" <Kent_Svenningsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> har erfaringer fra dette fiskeri vil vi meget gerne høre om det ...

Hej Kent.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med svar på dine spørgsmål. Skibets
hjemmeside http://www.emma-line.dk bugner ikke ligefrem af oplysninger.

Jeg er derimod meget interesseret i at høre om Jeres tur og de erfaringer I
får gjort Jer. Så vend venligst tilbage efter weekenden og skriv lidt om
skibet, turen, fiskeriet, servicen ombord, fangsten osv. osv.

Håber I får en rigtig god tur. Vejrudsigten ser jo rimelig lovende ud.

Knæk og bræk

--
Med Venlig Hilsen
Jan Dalgaard

Fra : Karsten

Dato : 13-11-02 09:03

hvilket år ?? her hos os havde vi den 12/11 i går
nå jeg kender ikke båden , men på de kanter vil jeg tro at pirke i str 200
til 500 g er sagen alt efter hvor meget båden driver ,
hilsen--
Karsten Abrahamsen

Fra : Allan Pedersen

Dato : 13-11-02 13:57

Du skal have godt med ophængere med da det mest er sej der florerer på revet
på denne årstid.Gummimakker i springringen er suveræn men også en tjavs med
en sprutte eller lignende over pirken.Som Karsten skriver med vægten på
endegrejet er det ok,men fisk altid med det letteste der er muligt.
Allan