MS Windows
briani 27239
program skift
Fra : C A

Dato : 12-11-02 21:16

jeg har ofte flere programmer åben på een gang - bl.a. internet explorer.

Hvis jeg så klikker på et link og skifter over så fx. outlook express er
øverst (altså så explorer henter siden i baggrunden) , hopper internet
explorer selv tilbage og er øverst. Jeg ville gerne at den kunne hente
internet siden i baggrunden så jeg ikke behøver at sidde og se på at den
henter siden...

Er det noget man kan slå til og fra et eller andet sted?

Fra : Leony

Dato : 13-11-02 10:40

"C A" <mail@NOSPAM.se> skrev i en meddelelse

> [...]
> henter siden...
> Er det noget man kan slå til og fra et eller andet sted?

Du kan bruge TweakUI:
http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/PowerToys/Networking/NTTweakUI.asp
til at slå "Prevent application from stealing focus" til.
Du kan også gøre det i registreringsdatabasen:
http://www.winguides.com/registry/display.php/540/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/