It's a jungle out there...
Fra : Hu Kares !

Dato : 12-11-02 20:29

Jeg står overfor og skal købe en mobilos til fruen... Er der et sted på
nettet hvor man kan sammenligne tilbud / abonnementsformer ?

Eller er der nogen der har et knaldhamrende godt tilbud pt ??

HK

Fra : Fischer

Dato : 12-11-02 20:55

> Jeg står overfor og skal købe en mobilos til fruen... Er der et
> sted på nettet hvor man kan sammenligne tilbud /
> abonnementsformer ?

Du har ret - det er en vild jungle.
Her er et par links der måske kan hjælpe dig lidt på vej mht. valg af :

http://www.teleprisguide.dk/
http://www.fischersvej.amok.dk/docs/priser6.xls

*Fischer

Fra : Hu Kares !

Dato : 12-11-02 21:29

Tak skal du have :0)

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 12-11-02 22:09

> Eller er der nogen der har et knaldhamrende godt tilbud pt ??

Telekædens butikker sælger pt. Siemens M50 til 375,- i bytte med den gamle
telefon.
Ellers er der www.tele-k.dk og www.wanna-save.com, som er værd at se på.

Teleselskabernes priser findes på udbydernes hjemmesider.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.

Unlock og reparation af Nokia 3310/3330 og Siemens C45 m.fl.
Jeg yder naturligvis garanti på telefonerne.

Fra : MBJ

Dato : 12-11-02 23:55

www.mobilpriser.dk er også værd et smut forbi !

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> wrote in