Kender du ham ?
Fra : Casper

Dato : 12-11-02 19:55

Hej

Vi var på udstillingen i Glostrup og forelskede os i en kæmpe af en mivver.
Vi fik bare aldrig spurgt efter hans navn og/eller hvem der havde opdrættet
ham.
så kender du ham eller måske hans madmor så skriv enten her eller på vores
mail *S*
Billedet er postet i dk.binaer

Tine og Casper

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 12-11-02 20:30

Er det en coon-basse?
Jeg sidder her med udstillingskataloget, og der er ikke så mange muligheder

Hilsen Nina

Fra : Casper

Dato : 12-11-02 22:47

yeps, det er en lille coon på 9 kg

tak iøvrigt for overvældende respons på mail til alle :)

Tine & Casper

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 13-11-02 02:05

> tak iøvrigt for overvældende respons på mail til alle :)

...og gættede vi så rigtigt?

Hilsen Nina

Fra : Ida

Dato : 13-11-02 08:47

Hej Tine og Kasper *s*
Nu gætter jeg altså bare sådan helt ud i det blå - for jeg kan ikke se siden
dk.binaer :-/ - men den kat du omtaler.. kunne det muligvis være min blå
hankat ?
Du kan se ham på min hjemmeside under hanner. Thunderballs Shogun hedder
han, er en Maine Coon på 9 kilo og var med på Glostrup.

Ida

--
DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger til salg

Fra : Pil

Dato : 13-11-02 17:10

Casper wrote:

> [...]
> ham.
> så kender du ham eller måske hans madmor så skriv enten her eller på vores

Jeps, ham kender jeg - det er IC Great Danes Silver Ask, en
sortsilvertabby m. hvidt Maine Coon han, og i øvrigt et af mine
"børnebørn"

Hvis du vil have navn og tlf. på hans opdrætter og/eller hans ejer, er
du velkommen til at kontakte mig på mail: pil@skydebanen.net

Pil