Mine Kabinetkølere er de standard fans ell~
Fra : Insert

Dato : 12-11-02 19:44

Min nye strømforsyning har en TruePower Fan Only connector.

" The TruePower Fan Only connectors are designed to power standard fans
only. Attaching thermally-controlled fans to these connectors will likely
result in unpredictable and undesired behavior "

Mine kabinetkølere; er de standard fans eller thermally-controlled fans?
Det er nogle thermaltake TT 8025A Brushless Everflow.

Men derfor behøver de vel ikke at være thermally-controlled fordi det er
thermalTake vel?

Der sidder ikke nogen termostat eller lignende, tror jeg!

Hvordan kan jeg se/vide om de er thermally-controlled (varmekontrolleret)?
For mig ser de ud til at kun bestå af fan'en. Ret simple i det.

-
Insert

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-11-02 22:33

"Insert" <tdkj@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er nogle thermaltake TT 8025A Brushless Everflow.
>
> Men derfor behøver de vel ikke at være thermally-controlled fordi det

Kig her:

http://shop.store.yahoo.com/iitemcom/thertt8025a2.html

Det tog 2 sek på google.

> Der sidder ikke nogen termostat eller lignende, tror jeg!
>
> Hvordan kan jeg se/vide om de er thermally-controlled
(varmekontrolleret)?
> For mig ser de ud til at kun bestå af fan'en. Ret simple i det.

Der plejer at sidde en plastikdims i luftstrømmen hvis den er temp.
styret.

- Martin

Fra : Insert

Dato : 13-11-02 00:28

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det tog 2 sek på google.

> (varmekontrolleret)?
>
> Der plejer at sidde en plastikdims i luftstrømmen hvis den er temp.

Tak skal du ha'.
Den linkinfo er tilstrækkeligt til at med sikkerhed kunne sige at den ikke
har 'Automatic Thermal Speed' eller andet der kan minde om det.
Nu kan jeg roligt forbinde 3 stk's (maksimum) fans til fan only
connector'en.
Tak!
-
Insert