Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Daisy Photo Photclip PhC6000
Fra : Jes Conradsen

Dato : 12-11-02 18:27

Hej NG

Har set følgende kamera på edbrpiser. Daisy DM PhotoClip PhC6000.Det
fungerer som digitalkamera, Mp3afspiller, Webcam, diktafon, kan optage
videosekvenser og der er plads til Compact Flash memorycards på op til 512
Mb, der er 32 Mb indbygget hukommelse.
Det kan købes her http://www.foto-fun.dk/shop/ og koster lige over 1000,-

Det lyder meget spændende, men vil gerne høre om kvaliteten af de
forskellige funktioner...

Er der nogen der har erfaringer med det ?

Med Venlig Hilsen

Jes Conradsen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 12-11-02 19:32

Tue, 12 Nov 2002 18:26:48 +0100, skrev Jes Conradsen:

> [...]
>fungerer som digitalkamera, Mp3afspiller, Webcam, diktafon, kan optage
>videosekvenser og der er plads til Compact Flash memorycards på op til 512

Ka' det ta' Sverige?
Ka' det bore huller i væggene?
Ka' det skrive ens postkort, når man er på ferie?

Fortæl, fortæl, det her lyder virkelig spændende ))

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 13-11-02 08:27

Jeg har sådan en fætter, mest som legetøj, men det er også mest videodelen
samt MP-3 delen som jeg bruger.

Virker fornuftigt, ikke super kvalitet, men omvendt så får man hvad man
betaler for.

Skal du bruge kameraet til fotografering, så ville jeg nok ofre nogle flere
penge på sagen og opnå min. 2 megapixel f.eks. noget olympus.

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk

Fra : Jes Conradsen

Dato : 13-11-02 17:38

Tak for svaret Claus !

Hvordan er kvaliteten på Mp3afspilningen ?
Har du nogen billeder taget af kameraet man kan se, mail mig evt.
Har du prøvet at bruge det som webcam ?

Cool Regards
Jes Conradsen

Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 13-11-02 18:41

> Hvordan er kvaliteten på Mp3afspilningen ?

Egentlig ganske ok.

> Har du nogen billeder taget af kameraet man kan se, mail mig evt.

Har primært brugt den til video, men vil da tage et par billeder med det i
morgen og få det mailet til dig.

> Har du prøvet at bruge det som webcam ?

Nej, men måske skulle jeg tage og prøve det.

Fra : Jes Conradsen

Dato : 14-11-02 11:21

Tusind tak for din hjælpsomhed Claus :)