søger en der kender til D-Link 804 Router
Fra : morten l

Dato : 12-11-02 18:23

hvordan får jeg den til at pege på min web server.

Morten
icq 33107848

Fra : Calle.

Dato : 12-11-02 21:21

morten l wrote:
> hvordan får jeg den til at pege på min web server.
>
> Morten
> icq 33107848

i advanced features > open ports
eller set mærke ved http i wizarden
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : morten l

Dato : 13-11-02 15:52

"morten l" <kalkunen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan får jeg den til at pege på min web server.
>
> Morten
> icq 33107848

Nu er mit problem kun at få åbnet for port 110 i firewall, er der nogen der
kan hjælpe med det.

Morten

Fra : Calle.

Dato : 14-11-02 08:38

morten l wrote:
> "morten l" <kalkunen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er mit problem kun at få åbnet for port 110 i firewall, er der
> nogen der kan hjælpe med det.
>
> Morten

skriv 110 i open ports, og til hvilken ip det ønskes
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : morten l

Dato : 14-11-02 15:44

"Calle." <Calle@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> skriv 110 i open ports, og til hvilken ip det ønskes
> --
> Automatik Mekaniker
> Calle
fik det til at virker, men er lidt bavlet at den SKAL opsættes fra serveren
før det virker.
Men nu virker det

Takker

Morten

Fra : Calle.

Dato : 14-11-02 17:55

morten l wrote:
> "Calle." <Calle@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> fik det til at virker, men er lidt bavlet at den SKAL opsættes fra
> serveren før det virker.
> Men nu virker det

Hvad mener du med opsættes fra serveren???

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : ....

Dato : 14-11-02 18:58

Ja undskyld jeg blander mig.........

Han mener sikkert, at man skal logge på routeren fra den maskine som han
ønsker at lave den åbne port til.
Jeg har selv en lignende router, og kan heller ikke få skramlet til at
virke.........

Mvh
Thomas

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 14-11-02 19:20

..... wrote:
> [...]
> han ønsker at lave den åbne port til.
> Jeg har selv en lignende router, og kan heller ikke få skramlet til at

Det skal man ikke. Hvis man manuelt åbner porte kan man gøre det fra en
hvilken som helst maskine på netværket. Kun hvis man bruger de
foruddefinerede indstillinger er det nødvendigt at sidde ved serveren.

Venlig hilsen
Peter Hindsgaul,

der blot gjorde som der stod i manualen!

Fra : Calle.

Dato : 15-11-02 05:36

Peter Hindsgaul wrote:

> [...]
>
> Venlig hilsen
> Peter Hindsgaul,
>
> der blot gjorde som der stod i manualen!

Ja hvis alt andet svigter, så læs manualen

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Calle.

Dato : 15-11-02 05:35

..... wrote:
> [...]
> han ønsker at lave den åbne port til.
> Jeg har selv en lignende router, og kan heller ikke få skramlet til at

Det er ikke nødvendigt, hos mig virker det fint med samme router. IP skal
måske tastes manuelt, men hvad.
--
Automatik Mekaniker
Calle