MS Windows
briani 27239
Windows Commander starter wmp7 op selvom a~
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 12-11-02 18:10

Hej

Det er en ting der er ved at drive mig vanvittig,

selvom jeg har valgt at avi,mpg filer skal afspilles
af wmp6,4 og ikke 7.0, starter 7.0 aligevel når jeg
klikker på en avi,mpg fil i windows Commander 4.51

i explore virker det som det skal, hvordan får jeg Wcmd
til at gøre det samme ?

Jan Rasmussen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 12-11-02 18:48

Jan Rasmussen skrev bl.a.:

> [...]
> klikker på en avi,mpg fil i windows Commander 4.51
>
> i explore virker det som det skal, hvordan får jeg Wcmd

Sært. Jeg bruger også helst WMP 6.4 til avi/mpg og altid TotalCommander (
Wincmd's nye navn. http://ghisler.com ) til filer. Jeg har ikke lagt mærke
til de problemer du beskriver.

Hvis du tror det er noget Wincmd er skyld i, så prøv dette. Luk Wincmd. Find
filen wincmd.ini tag en backup af den (zip den) og slet ini filen. Så
starter Wincmd op med standartindstillingerne.

Prøv ellers at starte WMP 7 op. Et eller andet sted i options kan du slå de
forskellige filtyper til og fra. Jeg har fjernet alle hak i WMP 7. Start så
WMP 6.4 op og finde den tilsvarende side og lad den få ret til alle de
ønskede filtyper. Så tager de ikke filtyperne fra hinanden.

--
Lars

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 12-11-02 22:01

"Lars Jørgensen" <lagojo@VARMPOST.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> WMP 6.4 op og finde den tilsvarende side og lad den få ret til alle de
> ønskede filtyper. Så tager de ikke filtyperne fra hinanden.

Tak , Det virkede med at disable wmp 7

jeg bruger faktisk ikke wmp6.4 men wmp6.4 classic
som er magen til 6.4 blot med en masse extra features
http://vobsub.edensrising.com/mpc.php

Jan Rasmussen