Nedbrud hos telia
Fra : Møgelmose

Dato : 01-03-01 15:09

Hæhæ
jeg tror telia har forstoppelse...
tænk på at der nok er blevet sendt ihvertfald 8000 telefoner ud og alle
sidder og gerne vil have deres kort åbnet.
Jeg fryder mig ved tanken om det totale nedbrud i stakkels lille telias
maskiner det kunne give hvis vi er (U)heldige HÆHÆ
men med sådan et tilbud er det vel nok til at forstå ikke?
hvad har i egentligt fået?
Vi har fået 2 3210 i et navn og en Erricson og 3210 i et andet navn
men begge i samme husstand skrev wanna-save.dk ikke at der kun var 2 pr.
husstand eller mente de 2 pr. person?????

MVH
Hans-Jacob

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-03-01 16:07

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Vi har fået 2 3210 i et navn og en Erricson og 3210 i et andet navn
> men begge i samme husstand skrev wanna-save.dk ikke at der kun var 2 pr.
> husstand eller mente de 2 pr. person?????

Det ved jeg ikke, men jeg har fået 4 ligesom min kæreste og ja, vi bor
på samme adr...

--
Mvh. Morten Fruergaard, som har disse 2 biler til salg. Tlf.: 21230025
Fiat Uno 70 SXie, '90, grå, 100T km, el-ruder, c-lås, tågelygter, sænket

Fra : Bernhard Mogens Ege

Dato : 01-03-01 16:40

> "Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det ved jeg ikke, men jeg har fået 4 ligesom min kæreste og ja, vi bor
> på samme adr...

Det ville jeg ikke prale med... der er sikkert mange som ikke fik en
nokia, sikkert pga. af andre folks grådighed... men der er måske en
logisk forklaring?

Bernhard

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-03-01 17:32

"Bernhard Mogens Ege" <bme@miba.auc.dk> skrev i en meddelelse
> men der er måske en logisk forklaring?

Ja, der var andre der var hurtigere....

Fra : Keld Broe

Dato : 03-03-01 17:28

> Hæhæ
> jeg tror telia har forstoppelse...

hehe jeg ringede til supporten i dag.... (lørdag)

1 time tog det at komme fra nummer 15 til jeg var igennem... hehe godt det
var et gratisnummer

Keld