En god PHP bog for begyndere
Fra : Groggy

Dato : 12-11-02 15:58

Jeg sidder med lysten og viljen til at lære PHP. Jeg mangler bare en god bog
rettet mod nybegynderen. Og det skal helst være en bog, da jeg har det bedst
med at lære fra sådan en. Jeg ved jeg er underlig, men sådan er jeg nu
engang.

Er der en god bog i kan anbefale?

Med venlig hilsen

Andreas Hansen (Groggy)

Fra : MikeU

Dato : 12-11-02 16:53

"Groggy" <groggy@[NOSPAM]mail.dk> skrev:

> [...]
bedst
> med at lære fra sådan en. Jeg ved jeg er underlig, men sådan er jeg nu

Yep!

En god dansk bog:

Start på PHP af Thomas Kristensen. IDG hæfte. Find det her:

http://www.idgforlag.dk/

Wrox's Beginning PHP4 er ikke så skidt. Kig her:

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/1861003730/ref=sr_aps_books_1_1/202
-1048012-6322256

Denne her er heller ikke så ringe, for totale nybegyndere:

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/193184187X/qid=1037115901/sr=1-2/re
f=sr_1_2_2/202-1048012-6322256

Håber det kunne hjælpe dig lidt.

Fra : Groggy

Dato : 14-11-02 13:21

"MikeU" <pots_72@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> -1048012-6322256
>
> Denne her er heller ikke så ringe, for totale nybegyndere:

Det kunne det i hvert fald. Jeg kigger lidt på hvad de indeholder.

Jeg siger tak.

Med venlig hilsen

Andreas Hansen (Groggy)

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-02 18:33

On Tue, 12 Nov 2002 15:58:28 +0100, "Groggy" <groggy@[NOSPAM]mail.dk>
wrote:

> [...]
>med at lære fra sådan en. Jeg ved jeg er underlig, men sådan er jeg nu

Tjaa... nu er det ikke lige just en bog, men måske nemmere at læse?
www.webcafe.dk ?
Så er der også manualen, lidt sværere men absolut et must
www.php.net

Så er der også Zend's (dem som "laver" php) egen tutorial
http://zend.com/zend/tut/

Ellers så er en søgning på google måske også lige sagen

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=php+tutorial

Fra : Groggy

Dato : 14-11-02 13:22

"-Martin-" <martin_aarhof(AT)hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://zend.com/zend/tut/
>
> Ellers så er en søgning på google måske også lige sagen

Selvom jeg foretrækker bøger prøver jeg da lige at give det et kig. Kan jo
være det hjælper alligevel.

Jeg siger tak.

Med venlig hilsen

Andreas Hansen (Groggy)