Jeg kan ikke forstå hvor de kabinetfans sk~
Fra : Insert

Dato : 12-11-02 16:11

De der mange 4 pin connectors der følger med strømforsyningen. (Der følger 7
af disse ledninger med min snart erhvervet nye strømforsyning.)
Når de 4 pin connectors bruges til harddisk, cdrom osv. er det så også de
samme jeg bruger til kabinetkølerne (fans). (Det er 4 pins connectors jeg
har siddende på fans'ene Et han og hun på hver fan). ?
For jeg kan nemlig ikke forstå hvor de kabinetfans ellers skal forbindes.
(Jeg har faktisk hele 4 stk siddende på kabinettet, der fulgte med da jeg
købte kabinettet)
-
Insert

Fra : Michael Nielsen

Dato : 12-11-02 17:23

Insert wrote:
> [...]
> ellers skal forbindes. (Jeg har faktisk hele 4 stk siddende på
> kabinettet, der fulgte med da jeg købte kabinettet)

Du forbinder dem i serie - sværere er det ikke Jeg har selv en ganske
lang serie siddende hvor der er 4 blæsere på

-michael

Fra : Insert

Dato : 12-11-02 19:23

"Michael Nielsen" <michaelnielsen2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du forbinder dem i serie - sværere er det ikke Jeg har selv en ganske
> lang serie siddende hvor der er 4 blæsere på
>
> -michael

Ok der faldt tiøren.
Så forstår jeg bedre.
Tak!

Og de skal selvfølgelig bare ende i en af de almindelige 4 pin connectors
der også bruges til harddisk, cdrom o.s.v ??
-
Insert

Fra : Michael Nielsen

Dato : 12-11-02 20:06

Insert wrote:
> [...]
>
> Og de skal selvfølgelig bare ende i en af de almindelige 4 pin
> connectors der også bruges til harddisk, cdrom o.s.v ??

Si si

Jeg var også lidt betænksom umiddelbart - men jeg er typen der bare monterer
og så ser - og det gik

-michael