Adresser på steder med trailers?
Fra : Night Hawk

Dato : 01-03-01 15:13

jeg mistede alle mine adresser på steder hvordan man kunne se trailers og
læse om filmene!
der skulle vel ikke vøre nogle der kunne sende mig dem igen?

--
ICQ:97265123

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 01-03-01 15:21

Der er vist noget der hedder www.trailerpark.com, ellers er der jo altid
www.imdb.com. De har mange trailers.

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 01-03-01 15:54

http://www.apple.com/

--
Ciao Jesper

Fra : Ole Pedersen

Dato : 01-03-01 17:20

Hej der....

Der er også lige www.darkhorizons.com som har trailers og teasers, samt
anmeldelser.

Thats all

Mvh
Ole Pedersen

Fra : Kim D.

Dato : 01-03-01 23:15

Faktisk har www.cinemazone.dk også trailers på kommende film... Her:

http://www.cinemazone.dk/cz_machine.asp?format=1

--
Kim Dorff
Salg/PR CinemaZone.dk I/S

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 03-03-01 09:34

"Night Hawk" <Lean@12move.dk> skrev:

>jeg mistede alle mine adresser på steder hvordan man kunne se trailers og
>læse om filmene!
>der skulle vel ikke vøre nogle der kunne sende mig dem igen?

Den bedste, jeg kender, er:

http://www.jurassicpunk.com/movies.shtml
Niels Søndergaard