Bedste spilsider?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 12-11-02 13:55

Jeg har altid sværget til www.gamespot.com og har sågar betalt 9$ (mener
jeg) for et års abonnoment efter de gik til betalingskoncept.
De er stadig meget seriøse og grundige, men jeg syntes at det kniber mht
omtale af sprit nyespil, medmindre det selvfølgelig er nogen af de helt
store kommende spil såsom DoomIII, Thief3, osv.

Nogen der kender et godt spilsite uden for meget pop-up som er hurtigere ude
med riven???

Mvh Thomas

Fra : Michael Petersen

Dato : 12-11-02 14:47

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in

> [...]
> store kommende spil såsom DoomIII, Thief3, osv.
>
> Nogen der kender et godt spilsite uden for meget pop-up som er hurtigere

prøv evt at søge på www.neoseeker.com på nogle af de spil du mener mangler på
gamespot.com og se hvad den kommer op med. Det kan jo tænkes at det ikke bare
er gamespot der sakker bagud.

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 12-11-02 18:37

Thomas Hjort wrote:
> Nogen der kender et godt spilsite uden for meget pop-up som er hurtigere ude
> med riven???

www.ve3d.com er et godt sted der dækker ret bredt. Mht. pop-ups ved jeg
ikke for jeg kører med Mozilla/Netscape 7.0 og der kan man bare vælge at
pop-ups ikke skal vises.

Mvh

Bruno

Fra : JH

Dato : 13-11-02 21:33

Thomas Hjort wrote:
> [...]
> de helt store kommende spil såsom DoomIII, Thief3, osv.
>
> Nogen der kender et godt spilsite uden for meget pop-up som er

Prøv at gå www.gamerankings.com
Søg på et "stort" spil (feks Warcraft 3), så vil du finde links
til en masser sider med spilanmeldelser.
Herefter er det bare at vælge hvilke du synes bedst om.
Der er også www.tothegame.com

Vh JH