Hvilke fisk kan gå sammen
Fra : anonym

Dato : 12-11-02 11:58

Hej
Jeg har næsten lige startet et akvarium med selskabsfisk, men vil gerne have
en lettilgængelig oversigt over, hvilke fisk, der kan gå sammen.

Er der nogen, som kender oversigt på Nettet eller lignende?

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 12-11-02 13:00

Du vil have en en "kompatibilitetsliste" over de ca. 35.000 arter man kan
holde i ferskvandsakvarier? Det er sku' noget godnat læsning der vil noget.

/thomas

Fra : Mourad Farah

Dato : 12-11-02 14:59

On 12-11-02 13:00, in article aqqqgm$nhq$1@sunsite.dk, "Thomas Schreiber -
stall.dk" <NOSPAMschreiber@c.dk> wrote:

> [...]
> holde i ferskvandsakvarier? Det er sku' noget godnat læsning der vil noget.

Her er en kompatibilitetsliste over saltvannsakvarier:
http://home.no.net/farah

Så det burde være mulig å finne en for ferskvannsfisk ;)

Mourad

Fra : JohnFr

Dato : 12-11-02 13:36

Hej Anonyme det er svært at sige hvad fisk der kan gå sammen, for det
kommer and på hvilke fisk du tænker på
men du kan søge på Akvarieklubben.dk der er en masse arts beskrivelser
og et stort galleri.

hilsen
John F

http://www.kandu.dk/

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 12-11-02 23:46

"JohnFr" <JohnFr.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> kommer and på hvilke fisk du tænker på
> men du kan søge på Akvarieklubben.dk der er en masse arts beskrivelser

Hej Anonym :)
Og når du aligevel er inde på akvarieklubben, så kan du jo klikke dig ind på
chatten - du vil møde mange hyggelige mennesker som hver især sidder inde
med meget viden om forskellige fisk, og da kan du få nogle gode tips om fisk
som er spændende at holde, og om de kan gå sammen med andre. Hvis du i
tillæg kigger ind på medlemslisten, så kan du se, hvilke medlemmer som
interesserer sig for aelskabsakvarier, og skive en melding til dem - og på
denne måden også hutig få mange gode svar. Et andet alternativ er at du
skriver et indlæg på klubbens indlægsside, og der vil som regel ikke gå lang
tid, inden du kommer til at få svar :)
Hilsen Ditte