MS Windows
briani 27239
Symboler på ens Drev. Hvor ændres de?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 12-11-02 11:07

Hvor ændre man symbolerne på ens drev?

Mvh Thomas
WinXP

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 12-11-02 11:10

Symnbolerne? Hvor? I stifinder, på skrivebordet eller ?

Fra : Thomas Hjort

Dato : 12-11-02 11:12

"Thomas Schreiber - stall.dk" <NOSPAMschreiber@c.dk> skrev i en meddelelse
> Symnbolerne? Hvor? I stifinder, på skrivebordet eller ?

Under denne computer. C D E osv.

Mvh Thomas

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 12-11-02 13:01

Under denne computer? Kan du være lidt mere præcis?

Fra : Thomas Hjort

Dato : 12-11-02 13:50

> Under denne computer? Kan du være lidt mere præcis?

Altså hvordan kan jeg forklare det mere præcist?

Du dobbeltklikker på 'denne computer' på skrivebordet.

Så ser du dine drev der.

Jeg har A: (diskette) C: (HD) D: (HD) E: (HD) F: (DVD) G: (CDR)

Det er D: (HD) symbolet som ikke ligner sig selv mere. Det er blevet hvidt,
kvadratisk med en kvadrat mere inden i som her farvet på midten med tre små
prikker.

Mvh Thomas

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-11-02 14:44

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
hvidt,
> kvadratisk med en kvadrat mere inden i som her farvet på midten med

Nå ok. Så bare glem det jeg har skrevet længere nede. Jeg troede du
ville ændre dine ikoner.

- Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-11-02 13:10

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas Schreiber - stall.dk" <NOSPAMschreiber@c.dk> skrev i en
meddelelse

> Under denne computer. C D E osv.

Du skal igang med at hacke shell32.dll. Brug programmet ResHack. OBS:
Jeg tager ikke ansvaret for evt. problemer med dit operativsystem.

- Martin

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 12-11-02 14:58

On Tue, 12 Nov 2002 11:06:49 +0100, "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hvor ændre man symbolerne på ens drev?
>
>Mvh Thomas
>WinXP

Genstart maskinen i fejlsikker tilstand, så skulle ikon cachen gerne
være genoprettet, når du starter normalt næste gang.
Kim

Fra : Thomas Hjort

Dato : 12-11-02 15:07

"Kim S. Poulsen" <ckim@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Genstart maskinen i fejlsikker tilstand, så skulle ikon cachen gerne
> være genoprettet, når du starter normalt næste gang.

Og det gjorde det sørme. Tak for det!

Mvh Thomas

Fra : Madsen

Dato : 12-11-02 15:42

Kim S. Poulsen skrev:

> Genstart maskinen i fejlsikker tilstand, så skulle ikon cachen gerne
> være genoprettet, når du starter normalt næste gang.

Jeps, eller også kan man bruge TweakUI som har en 'Rebuild Icons'-
funktion.
<http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp>

Madsen.