perfect?
Fra : Jonas Holt

Dato : 12-11-02 08:31

Jeg så engang en film der startede en VARM dag i en bilkø på en motorvej. En mand koger over, står ud af sin
bil og er tilsyneladende ligeglad med den og de følger det får at den bliver stående på motorvejen. Han går
ind på en burgerbar og bestiller en burger. Da han ser hvad han får, går han helt amok med et gevær
(maskingevær?) og skyder hæmningsløst alle glaspladerne med billeder af burgere ned, fordi den burger han får
ligner noget helt andet end dem på billederne. Butikken ligner noget der er løgn bagefter...
Det er en _ret_ fed scene

Jeg kunne godt tænke mig og se filmen igen, men jeg kan ikke huske hvad resten af filmen handler om - og slet
ikke hvad den hedder eller hvem den er med. Jeg synes den hedder noget med "perfect", men kan ikke huske mere.
Jeg har søgt på http://movies.yahoo.com men kan ikke finde noget der ligner.

Er der en herinde der kan huske titel eller skuespillere?

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Lars Skov

Dato : 12-11-02 08:33

"Jonas Holt" <jholt@nordenSTREGfjords.dk> wrote in message
> [...]
ligner.

> Er der en herinde der kan huske titel eller skuespillere?

Falling Down hedder filmen: http://us.imdb.com/Title?0106856

#LarsS

Fra : Jonas Holt

Dato : 12-11-02 08:51

> Falling Down hedder filmen: http://us.imdb.com/Title?0106856

Tak Lars!
Det var hurtigt

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Lasse Jensen

Dato : 12-11-02 09:21

Filmen hedder "Falling Down" med Michael Douglas, og er en Sandrew Metronome
titel. Burde kunne fåes i enhver velassorteret dvd-butik.

Lasse
www.CombiFilm.dk
www.FilmForum.dk