Undre mig over manglende info fra WW 2003
Fra : Birgitte

Dato : 12-11-02 08:17

Jeg er nysgerrig,-
Er der slet ingen herfra der kan fortælle hvordan det gik på WW show i
weekenden?
Missehilsner fra

DK. True Trust
Birgitte Stenskjær
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 12-11-02 10:24

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> wrote in message

> Jeg er nysgerrig,-
> Er der slet ingen herfra der kan fortælle hvordan det gik på WW show i
> weekenden?

Du kan se resultaterne her:
http://www.kissaliitto.fi/worldshow/

--
Helle
http://kattenet.dk

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 12-11-02 13:29

Joooo - Sofie blev Grand (havde en enkel konkurrent)
Marie blev slået af en MCO i nomineringen, Marie var bedre syntes jeg - (og
3 dommere (der godt nok ikke dømte på worldshow) sagde at Marie burde være
blevet nom, men det kan jeg jo ikke rigtig bruge til så meget *sss*

Fabis Amiga ejet af ZACS, blev EC og nom samt fik præmie for bedste NFO
sølvkat.
ww98, ww00 Skakmat Felis Jubatus blev nomineret.

Desværre ingen skovkatte blev worldwinners :-/ Men det må vi gøre noget ved
næste år

- Mette

--
-----