XP og Lyd på Monkey Island 1 og 2
Fra : [BugZ]Zod

Dato : 12-11-02 07:40

Hej

Jeg har lige fundet de gode gamle Monkey Island spil frem og ville
meget gerne spille dem på min Pc, der kører Xp.

Jeg kan bare ikke få god lyd på dem.Jeg kan få det til at køre med
Roland lyd, men jeg har Soundblaster i min Pc.

Så jeg ved at det kan lade sig gøre at få bedre lyd på spillene.

Er der en Monkey Fan som mig der har/haft det samme problem?

Jeg tror ikke at der kan laves bedre spil end Monky Island, med det
samme gameplay.

Det er total nostalgi.

Håber der er en der kan hjælpe mig..

/LeChuck hoho..

Fra : Bobby Sixkiller

Dato : 12-11-02 16:14

> Er der en Monkey Fan som mig der har/haft det samme problem?

Jepper! Det løses ved vha. ScummVM. Hent det her:
http://scummvm.sourceforge.net/

Held og lykke med Groggen, Stan, Elaine, Swordmaster osv.

BS

Fra : [BugZ]Zod

Dato : 12-11-02 19:51

Hej BS

Totalt mange tak for hjælpen.Jeg er alllerede igang med dem alle
sammen og det virker jo kanont det lille program.

Foresten., det rigtige gamle Maniac Mansion.Er det mon til at får
nogle steder på nettet.?

Fra : Gizmoduck

Dato : 12-11-02 21:43

On Tue, 12 Nov 2002 19:51:28 +0100, "[BugZ]Zod" <zod@lanbugz.dk>
wrote:

> [...]
>sammen og det virker jo kanont det lille program.
>
>Foresten., det rigtige gamle Maniac Mansion.Er det mon til at får

hvis du har day of the tentacle, så kan du spille det igennem dét, men
et spil af den alder kan ikke være svært at finde hvis man gør en
indsats for det

--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...

Fra : [BugZ]Zod

Dato : 12-11-02 22:40

hmmm ja , jeg må prøve at kikke nogle af de gængse steder..

(Eller investere i en C-64´er HAHA)

/Zod.-

Fra : Sp@cey

Dato : 05-06-03 07:58

Uden at skulle opfordre til noget man ikke må, så mener jeg at du kan hente
det på Kazaa sammen med Zak og de andre.
Held og lykke
Sp@cey

"Before you open your mouth to speak, please make sure it's an improvement
upon the silence."

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 05-06-03 10:58

Sp@cey wrote:

> Uden at skulle opfordre til noget man ikke må, så mener jeg at du kan
> hente det på Kazaa sammen med Zak og de andre.
> Held og lykke

C64 versionen af Maniac Mansion er også indbygget som mini-spil i Zak Mc
Cracken & The Alien Mindbenders.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?