SMS besked som ikke kan slettes!
Fra : jaco

Dato : 12-11-02 07:11

Hvem kan hjælpe?
Jeg kan ikke slette en SMS'er på min SAGEM MC725
SMS'eren består af mærkelige skrifttegn, så snart jeg har læst/bladret
ned gennem SMS'eren så kommer teksten i menu'en, SLETTES ? så trykker
jeg på OK tasten, og så "dør" displayet, hvis jeg ikke når at trykke på
ok så dør displayet også. Det går lige et ½ minut så starter telefonen
automatisk op igen, men! SMS'eren er der stadigvæk!
Jeg kan modtage, sende almindelige SMS'ere og slette disse igen.
Jeg har prøvet at flytte SIM-kortet over i en anden telefon fra samme
selskab, men dette hjælper ikke
Hvad faen gør jeg?
/Jaco

http://www.kandu.dk/

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 12-11-02 07:41

> Hvad faen gør jeg?
> /Jaco

Gå ned og få tlf opdateret. Det har tidligere løst lignende problemer på
Siemens telefoner.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.

Unlock og reparation af Nokia 3310/3330 og Siemens C45 m.fl.
Jeg yder naturligvis garanti på telefonerne.

Fra : Fischer

Dato : 12-11-02 07:46

> Jeg har prøvet at flytte SIM-kortet over i en anden telefon fra
> samme selskab, men dette hjælper ikke

Var det en telefon af samme type?

> Hvad faen gør jeg?

Hvis du flytter dit SIM-kort over i en anden telefon af et andet fabrikat,
så burde du kunne slette meddelelsen.
Ellers skal du måske have et nyt SIM-kort.

*Fischer

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 12-11-02 16:18

> Hvis du flytter dit SIM-kort over i en anden telefon af et andet fabrikat,
> så burde du kunne slette meddelelsen.
> Ellers skal du måske have et nyt SIM-kort.

Det hjælper desværre ikke altid, på den c45 der var bøvl med kunne de
problematiske beskeder slet ikke ses i Nokia telefoner. Jeg lagde nyt
software i den og så kunne jeg bruge den igen.

--
mvh / k.r.
Kasper Grevsen

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 12-11-02 22:32

Hej
"jaco" <jaco.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kan modtage, sende almindelige SMS'ere og slette disse igen.
> Jeg har prøvet at flytte SIM-kortet over i en anden telefon fra samme

Svjh. er det fordi den sms du har modtaget indeholder et @ og det medfører
en software fejl som kun kan løses med en opdatering af telefonen.

Morten