APG!!!
Fra : Mads Fersner

Dato : 12-11-02 03:26

Til at blive åndssvag af alle amatørdetektiverne der altid er på udkig efter
en pirat...
FÅ JER ET LIV - I KAN ALLIGEVEL IKKE ÆNDRE VERDEN...

Hvorfor så skidetravlt med at prøve at fange en løgn istedet for at hjælpe,
hvilket jo vistnok er meningen med den her nyhedsgruppe...

Der ville kun være en tredjedel så mange indlæg hvis alle bare holdt sig til
emnerne.
Jeg er ikke pirat - MEN HOLD KÆFT HVOR ER JEG VED AT VÆRE TRÆT AF DE SAMME
MORALPRÆDIKENER GANG PÅ GANG!

Så lav dog en ny gruppe - APG-debat kan i kalde den...
Så kan i bruge et par timer om dagen på at råbe vagt i gevær der...
Kolbøtter!!!

Fra : Erik

Dato : 12-11-02 09:02

"Mads Fersner" <madsf@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Til at blive åndssvag af alle amatørdetektiverne der altid er på udkig efter
> en pirat...

Rolig nu, her er en lille humørpille:
http://www.newz.dk/forum_item.php?id=23288

--
Erik

Fra : James Olsen

Dato : 12-11-02 11:27

"Mads Fersner" <madsf@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Så lav dog en ny gruppe - APG-debat kan i kalde den...
> Så kan i bruge et par timer om dagen på at råbe vagt i gevær der...

OT...og don't cry!

Mvh
James.

---

Fra : Michael Petersen

Dato : 12-11-02 15:05

> [...]
>
> Så lav dog en ny gruppe - APG-debat kan i kalde den...
> Så kan i bruge et par timer om dagen på at råbe vagt i gevær der...

Så kan du jo vælge at ignorer de tråde.

Folk der piratkopierer er i mine øjne en samling snylter. Spil bliver ikke
lavet gratis og hvis folk vil have bedre spil og hurtigere releases må de sgu
til lommerne.
Specielt danske softwarehuse har jo ikke verdens største markedsgrundlag:
hvor mange gange har jeg ikke hørt folk pive over at der ikke findes noget
ordentlig software til børn på dansk: og hvis man bagefter kigger deres
hylder igennem er der skam både pixeline, magnus og myggen og mange andre
danske spil som piratkopier. surprise!!!! det er sgu ikke gratis at
lokalisere et spil. hvis i vil have det på dansk må i sgu hoste op med nogle
penge. folk idag er så ligeglade at når jeg bliver ringet op af kunder (jeg
et spil supporter) indrømmer de uden rysten i stemmen at de har piratkopi af
vores spil og er ikke blege for at ville diskutere dem. Det er sgu næsten
skræmmende så ligeglade folk er.
Så moralprædiken....jo måske men jeg gør det gerne. og hvis man kunne sortere
de lamme spørgsmål fra såsom hvor kan jeg downloade "X" spil og "hvordan
gemmer jeg" så er jeg sgu glad. Hvis du er i tvivl om hvad gruppen er til kan
du jo evt kigge her
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.spil.computer

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 13-11-02 00:48

> [...]
af
> vores spil og er ikke blege for at ville diskutere dem. Det er sgu næsten

hahaha, så burde i fandme ha en ret til at sige "luk røven, bøssefranz" og
smække på.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 12-11-02 18:32

Mads Fersner wrote:
> Til at blive åndssvag af alle amatørdetektiverne der altid er på udkig efter
> en pirat...
> FÅ JER ET LIV - I KAN ALLIGEVEL IKKE ÆNDRE VERDEN...

Med den filosofi så er du vil også sofavælger, samt selvfølgelig den der
kigger den anden vej hvis naboen tæver konen eller nogen sælger
tyvekoster nede på den lokale.

OG HOLD SÅ OP MED AT RÅBE!

> Hvorfor så skidetravlt med at prøve at fange en løgn istedet for at hjælpe,
> hvilket jo vistnok er meningen med den her nyhedsgruppe...

Og lige nu hjælper du med?

> Der ville kun være en tredjedel så mange indlæg hvis alle bare holdt sig til
> emnerne.

Fald lige lidt ned og tæl så en gang til.

> Jeg er ikke pirat - MEN HOLD KÆFT HVOR ER JEG VED AT VÆRE TRÆT AF DE SAMME
> MORALPRÆDIKENER GANG PÅ GANG!

Hvis det er så slemt for dig, så kan du jo gøre som du opfordre og kigge
den anden vej. Hvorfor er det lige at du føler behov for at skulle
forsvarer dem som nasser på os andre?

> Så lav dog en ny gruppe - APG-debat kan i kalde den...
> Så kan i bruge et par timer om dagen på at råbe vagt i gevær der...
> Kolbøtter!!!

Tag dig dog sammen.

Hvis piratkopisterne fik samme service som alle andre, så ville de føle
det var iorden at lave kopier og hvad bliver så det næste? At det er
iorden og gå ud og stjæle computere fordi at grafikkort er så
forfærdelig dyre?

Når man betaler for sit spil er man med til at fortælle udviklerne at de
har lavet noget godt og kan dermed hjælpe til at præge udviklingen,
samtidig slipper man for en masse bøvl med ikke fungerende kopier der
kan indeholde virus m.m. for slet ikke at snakke om at der ofte mangler
væsentlige dele af spillene.

Og undskyldningen med at man lige skal prøve osv. holder altså ikke for
det er derfor man kan hente demo versioner og læse anmeldelser.
Tilsvarende er påstanden om at spil er for dyrer noget vås, for det
første er der mange timer i et godt spil så det er langt billigere end
fx. en biograftur og samtidig så tror jeg altså ikke på man har råd til
en PC og ikke råd til software - man køber jo heller ikke en bil uden at
havde råd til benzin.

Et spil der er værd at spille er værd at købe.

Vh

Bruno