MS Windows
briani 27239
gator
Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 12-11-02 02:03

Hej gruppe

I Windows fællesfiler optræder pludselig en det filer der alle hedder noget
med Gator. Nogen der ved hvad det er. Lavasoft advarer i ad aware.
Er det noget jeg bør fjerne?

Venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Madsen

Dato : 12-11-02 02:20

Mogens Holm-Andersen skrev:

> I Windows fællesfiler optræder pludselig en det filer der alle
> hedder noget med Gator. Nogen der ved hvad det er. Lavasoft
> advarer i ad aware. Er det noget jeg bør fjerne?

Gator er såkaldt spyware. Du kan læse mere om hvad det gør her:
<http://www.cexx.org/gator.htm>

Madsen.

Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 12-11-02 02:32

> Gator er såkaldt spyware. Du kan læse mere om hvad det gør her:
> <http://www.cexx.org/gator.htm>
>
> --
> Med venlig hilsen
> Madsen

Mogens takker

Har fået Ad-Aware til at fjerne det sammen med reg Cleaner. Går ud fra at
det var løsninge?

Venligst

Mogens Holm-Andersen.

Fra : Madsen

Dato : 12-11-02 02:47

Mogens Holm-Andersen skrev:

> Har fået Ad-Aware til at fjerne det sammen med reg Cleaner. Går ud
> fra at det var løsninge?

Muligvis er der et eller flere programmer på din pc som ikke længere
fungerer når du har fjernet Gator, men jeg tør ikke sige det.

Madsen.

Fra : Mogens Holm-Andersen

Dato : 12-11-02 03:03

Madsen skrev>

Muligvis er der et eller flere programmer på din pc som ikke længere
> fungerer når du har fjernet Gator, men jeg tør ikke sige det.

> [...]

Ok jeg skal lade dig det vide hvis det er tilfældet, men det ser ikke ud til
det lige nu.

Venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Martin Østerberg

Dato : 12-11-02 06:51

On Tue, 12 Nov 2002 03:02:36 +0100 skrev "Mogens Holm-Andersen"
<mhha@tdcadsl.dk> .

>Ok jeg skal lade dig det vide hvis det er tilfældet, men det ser ikke ud til
>det lige nu.

Selvfølgeligt lidt sent at sige det, men Adaware tilbyder dig at lave backup af
de ting Adaware ønsker at slette. Med sådan en backup står man godt rustet hvis
'barnet røg ud med badevandet'...

VH Martin

Fra : One Fat Ugly Knob

Dato : 12-11-02 09:20

Slet du bare hele skidtet!

Vh,
OFUK

Fra : [2000] Busch-Jensen

Dato : 12-11-02 10:30

Er der nogen, der kender et godt (ikke spyware) alternativ til Gator's
funktionsområde... Huske personlige oplysniger og kodeord....

Mvh
Busch-Jensen

Fra : Madsen

Dato : 12-11-02 13:13

[2000] Busch-Jensen skrev:

> Er der nogen, der kender et godt (ikke spyware) alternativ til
> Gator's funktionsområde... Huske personlige oplysniger og
> kodeord....

Der er nævnt et program på det link jeg sendte i:

Madsen.

Fra : arc@na

Dato : 12-11-02 11:24

> aware. Er det noget jeg bør fjerne?

Ja, med mindre du er ligeglad med at der sidder nogen og følger din færd
på nettet uden at have fået lov...

arc@na