En lille sjov historie
Fra : Alex Linaa

Dato : 01-03-01 14:21

En af mine bekendte var forleden ude at sejle en tur i sin jolle.
Da han kom tilbage efter (endnu) en 0-tur, stod der en skægget herre i
waders og hev og sled i en lyserød plastikbøje. Min bekendte spurgte ham
hvad det egentlig var han lavede, og fik til svar at manden var ved at
fjerne et ulovligt garn. Han spurgte så manden om han kunne se noget
ulovligt garn under bøjen, hvortil han fik svaret at det måtte s'gu være et
ulovligt garn, for det stod jo mindre end 10 meter fra land og det skulle
f.. op nu!!.
Min bekendte tog et reb fra båden og klikkede det fast på bøjen med en
karabinhage. Så meddelte han den skæggede herre, at her i området kaldes
sådan en lyserød fætter for en fortøjringsbøje, og det var ved den hans
jolle normalt lå for svaj.
Der var pludselig en here der fik travlt med at komme i land

/Alex

Fra : Fishymaster

Dato : 01-03-01 14:57

*LOL*

Fra : John Hewalo

Dato : 01-03-01 16:52

On Thu, 1 Mar 2001 14:56:40 +0100, "Fishymaster" <meurer@mail.dk>
wrote:

>*LOL*

Ja, det er nok en god ide at tænke sig om en ekstra gang, og
måske se sig for, inden man begår selvtægt.

Eller det var måske en tyveknægt som blev taget på fersk gerning,
og blot kom med en dum undskyldning, hvem ved.
--
Venlig hilsen
John