Oranges kommende multimedia telefon?
Fra : Tinky Winky

Dato : 12-11-02 01:18

Jeg så en orange medarbejder sidde og flashe hans multimedia telefon i
Metroen. Er der informationer om hvad det kommer til at koste, hvad den kan,
teknologi osv? Har set at den skulle udgives snart.

Fra : Preben S. Nielsen

Dato : 12-11-02 02:00

"Tinky Winky" <lksjdflkjzsdhflkajshrlkjaeshr@ksjdhskjdhfkshdfkshdf.com>
skrev i en meddelelse news:aqphbk$mqr$1@sunsite.dk...
> [...]

kan,
> teknologi osv? Har set at den skulle udgives snart.

Hej Tinky!

Du kan finde en masse info på Orange og Microsofts hjemmesider, men
efter en del søgen rundt havde jeg selv en del spørgsmål, så jeg vedlægger
lige mit svar fra Orange's kundeservice hvis du kan bruge det til noget

mvh. PrebZi!

HERE IT GOES:
--------

Kære Preben.

Tak for din e-mail.

D. 7/11 2002 kan du købe telefonen m/u abonnement. Prisen med abonnement er
3.699,- kr. og uden abonnement 5.299,- kr.

SPV'en kan godt lagre extra *.wav

Der er T9 ordbog på engelsk. Senere på året vil det være muligt, at opdatere
sproget til dansk. Du kan godt lagre nye ord - optages på telefonens
hukommelse.

Antallet af fotos der kan gemmes er afhængig af RAM - som standard følger
der 16 MB med - herefter er det afhængig af hvilket format du vælger at
gemme billedet i og hvor meget du i øvrigt har gemt af data.

Det er muligt, at købe større RAM kort (SD).

Har du spørgsmål, eller ønsker du yderligere information, er du velkommen
til at besøge os på www.orange.dk. Du kan også kontakte Orange Kundeservice
på 80 40 40 40 alle dage mellem kl. 8.00 og 22.00.
Med venlig hilsen

Brian Mortensen

Kundekonsulent

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 12-11-02 12:49

prebstar@tdcspace.dk writes:
>Du kan finde en masse info på Orange og Microsofts hjemmesider, men
>efter en del søgen rundt havde jeg selv en del spørgsmål, så jeg vedlægger
>lige mit svar fra Orange's kundeservice hvis du kan bruge det til noget

Der er en anmeldelse på
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=3846

- ellers prøv at lave en søgning på "Orange SPV + review", så kommer der
vist nogle brugbare links.

Mange hilsner,

Kasper Hyllested

Fra : Christian Poulsen

Dato : 12-11-02 21:49

Vedr. subj., Orange Shops modtager terminalen i morgen har jeg fået at i
en af deres butikker. Dog er mange af dem reserveret til kunder.